“Yderst tilfreds med den dejlige mad.”
Anmeldelse af El Anzuelo

El Anzuelo
nr. 153 af 353 Restauranter i Corralejo
Køkkener: Fisk og skaldyr
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Yderst tilfreds med den dejlige mad,og altid god og betjening.
Elskede et se hvor flot maden var anrettet og et sted med en meget smuk udsigt til havet.
Fik en god snak med det venlige personale.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 21annig

Anmeldt 3. april 2018 fra mobile enheder

Ud af to forretter var den ene uspiselig; fiskesuppen var alt for saltet, hvilket kokken var enig i. Jeg fik tilbudt en anden forret på husets regning men takkede nej, da min ledsager og jeg delte hans forret.
Og af de to hovedretter var den ene uspiselig, da fisken var komplet rå. Fisken blev færdigtilberedt, mens jeg spiste min hovedret.
En træls oplevelse, som kunne tyde på, at stedet ikke gider beværte turister, eftersom restauranten var næsten tom for gæster.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, SusVedel
Anmeldt 14. januar 2017

Det er en dejlig restaurant ved havnen, der var en hyggelig atmosfære med mange lokale gæster. De har gode faciliteter, pæn bordopdækning.
Dagens frokostmenu var en pandefuld skaldyrs paella sammen med en hel flaske kølig hvidvin. Det bestilte vi og retten var super lækker og smagfuld. Risene er som altid aldente, og skaldyrene perfekt tilberedt. Frokost til to personer for ca 25 euro.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, lasseoglone
Anmeldt 18. marts 2015

Vi besøgte El Anzuela en aften i uge 11. En familie på 4 voksne og to små børn, udvalget af frisk fisk er stort og lever fuld ud op til den eminente placering i vandkanten. Vi fik hurtigt en børne servering bestående af ris og fiskefillet, så der var ro. Efterfølgende var de voksnes tur og det var ganske udmærket, søtungen var måske til den tørre side og tilbehøret minimalt, tre meget små kartofter, men fisken i højsædet.

Dato for besøg: marts 2015
    • Stemning
Tak, Ib S
Anmeldt 28. januar 2015 fra mobile enheder

To dage i træk har vil besøgt denne dejlige restaurent.
Første dag fik vil lækker frisk fanget fisk og anden dag en specialitet der kun haves ved særlige lejligheder - babyged. Begge retter var veltilavede, men man starter besøget med et glas ca va, og dernæst brød med ost eller laks på husets regning. Rimelige priser og en dejlig husets hvid og rødvin.

Tak, PSH58

Rejsende, der kiggede på El Anzuelo, kiggede også på

Har du været i El Anzuelo? Fortæl om dine oplevelser!