“Turistfælde af værste skuffe”
Anmeldelse af El Toro Bravo

El Toro Bravo
nr. 133 af 411 Restauranter i Corralejo
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Familier med børn, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 18. marts 2018

Brødet, som vi skulle have før bøffen kom samtidig med hovedrette. Vinen blev stillet på bordet uåbnet.
Hovedretten bestod af bøffer af rimelig kvalitet. ledsaget af kolde ris, bløde pomfritter og gode grønsager.
Vores tallerkener blev fjernet inden vi var færdige. Det hele gik meget hurtigt.
Da vi skulle betale var der ikke så travlt længere, hvilket betød at vi måtte vente længe på regningen.
Da nabo bordet skulle bruges blev reklameskilt, salt og peber stillet over på vores bord.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, 39pixels

Anmeldt 18. april 2017 fra mobile enheder

Bare så lækker og billigt. Bøfferne er fantastiske. Vi fik husets rødvin og 2 bøffer. Det blev 30€. Rigtig god betjening

Dato for besøg: april 2017
Tak, Jenny N
Anmeldt 13. april 2017 fra mobile enheder

Uforskammet betjening, bøffer skulle ud og laves om 2 gange og stadigvæk ikke i orden.. hvor svært kan det være at stege en bøf? Masser af støj fra både gæster og køkken. Kommer der aldrig igen.

Dato for besøg: april 2017
Tak, Per J
Anmeldt 29. marts 2017

Meget gennemsnitlig restaurant, man får ikke mere end at man forventer, men man bliver nødvendigvis heller ikke skuffet.
Det er et steakhouse, men har ikke særligt stort udvalg i bøffer, i hvert et fald ikke i kødtyper.
Bøffen er stegt som ønsket, ikke den helt store kvalitet, men man får hvad at man har betalt for.
Service OK.
Steder hvis at du vil have en hurtig bøf til et rimeligt prisniveau, men forvent ikke mere.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, HugoJHjorring
Anmeldt 25. marts 2017 fra mobile enheder

Havde lyst til en ordentlig bøf, og vi blev ikke skuffet. En t-bone steak på størrelse med 3 hænder til 15 euro og en tournedos også til 15 euro. Begge bøffer stegt som vi havde bestilt og en meget kompetent betjening. Kan absolut anbefales hvis man vil have en god bøf

Dato for besøg: marts 2017
Tak, tdstolle

Rejsende, der kiggede på El Toro Bravo, kiggede også på

Har du været i El Toro Bravo? Fortæl om dine oplevelser!