“Negativ oplevelse”

El Toro Bravo
nr. 126 af 390 Restauranter i Corralejo
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 13. april 2017 fra mobile enheder

Uforskammet betjening, bøffer skulle ud og laves om 2 gange og stadigvæk ikke i orden.. hvor svært kan det være at stege en bøf? Masser af støj fra både gæster og køkken. Kommer der aldrig igen.

Tak, Per J

Anmeldt for 29. marts 2017

Meget gennemsnitlig restaurant, man får ikke mere end at man forventer, men man bliver nødvendigvis heller ikke skuffet.
Det er et steakhouse, men har ikke særligt stort udvalg i bøffer, i hvert et fald ikke i kødtyper.
Bøffen er stegt som ønsket, ikke den helt store kvalitet, men man får hvad at man har betalt for.
Service OK.
Steder hvis at du vil have en hurtig bøf til et rimeligt prisniveau, men forvent ikke mere.

Tak, HugoJHjorring
Anmeldt for 25. marts 2017 fra mobile enheder

Havde lyst til en ordentlig bøf, og vi blev ikke skuffet. En t-bone steak på størrelse med 3 hænder til 15 euro og en tournedos også til 15 euro. Begge bøffer stegt som vi havde bestilt og en meget kompetent betjening. Kan absolut anbefales hvis man vil have en god bøf

Tak, tdstolle
Anmeldt for 13. marts 2017

Er du til en god grillet t bone steak eller andet grillet kød er det her stedet .Super mørt kød i næsten for store størrelser hyggelige lokaler super personale.2 store t bone og en god flaske husets vin for under 50 EU så både godt og billigt

Tak, Kim C
Anmeldt for 16. februar 2017

Spiste der to gange og maden var helt fantastisk begge gange. Den ene aften serverede de gratis cava..... God betjening , kan virkelig anbefales

Tak, Nille2013

Rejsende, der kiggede på El Toro Bravo, kiggede også på

Har du været i El Toro Bravo? Fortæl om dine oplevelser!