“Byens bedste bøffer”

El Toro Bravo
nr. 133 af 411 Restauranter i Corralejo
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Lokalt køkken, Store grupper, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 13. marts 2017

Er du til en god grillet t bone steak eller andet grillet kød er det her stedet .Super mørt kød i næsten for store størrelser hyggelige lokaler super personale.2 store t bone og en god flaske husets vin for under 50 EU så både godt og billigt

Dato for besøg: marts 2017
Tak, KimC4969

Anmeldt 16. februar 2017

Spiste der to gange og maden var helt fantastisk begge gange. Den ene aften serverede de gratis cava..... God betjening , kan virkelig anbefales

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Nille2013
Anmeldt 29. januar 2017 fra mobile enheder

Restauranten serverer meget veltilberedt mad. Vi fik lækre bøffer med skøn tilbehør.
Er man ikke til bøffer, er der mulighed for pizza, pasta, paella og meget mere.
Servicen er god og stemningen meget hyggeligt.
Kan bestemt Anbefales.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Charlotte196
Anmeldt 18. januar 2017

God mad og ok betjening, men restauranten er stor med mange gæster og det bærer den præg af. Priserne er fair men det er hverken slow food eller mad, der er lavet fra munden.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Juhl P
Anmeldt 30. november 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted, vi bestilte bord til 12 samme dag, vi skulle spise der, ingen problemer. Alt kørte perfekt, regningen skulle deles i 3 ikke noget problem. Nogle fik bøffer og nogle fik fisk. Alt var godt. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: november 2016
1  Tak, kromme

Rejsende, der kiggede på El Toro Bravo, kiggede også på

Har du været i El Toro Bravo? Fortæl om dine oplevelser!