“Fantastisk mad”

El Toro Bravo
nr. 131 af 397 Restauranter i Corralejo
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt for 16. februar 2017

Spiste der to gange og maden var helt fantastisk begge gange. Den ene aften serverede de gratis cava..... God betjening , kan virkelig anbefales

Tak, Nille2013

Anmeldt for 29. januar 2017 fra mobile enheder

Restauranten serverer meget veltilberedt mad. Vi fik lækre bøffer med skøn tilbehør.
Er man ikke til bøffer, er der mulighed for pizza, pasta, paella og meget mere.
Servicen er god og stemningen meget hyggeligt.
Kan bestemt Anbefales.

Tak, Charlotte196
Anmeldt for 18. januar 2017

God mad og ok betjening, men restauranten er stor med mange gæster og det bærer den præg af. Priserne er fair men det er hverken slow food eller mad, der er lavet fra munden.

Tak, Juhl P
Anmeldt for 30. november 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted, vi bestilte bord til 12 samme dag, vi skulle spise der, ingen problemer. Alt kørte perfekt, regningen skulle deles i 3 ikke noget problem. Nogle fik bøffer og nogle fik fisk. Alt var godt. Kommer helt sikkert igen.

1  Tak, kromme
Anmeldt for 16. november 2016

Vi fik en lækker chateaubriand til 2. pers. salat og brød, perfekt stegt. drikkevarer (3/8 rødvin,vand og 2 colaer) og kaffe til fruen , ca 50 euro . Rigtig god og hurtig betjening.

Tak, Michael J

Rejsende, der kiggede på El Toro Bravo, kiggede også på

Har du været i El Toro Bravo? Fortæl om dine oplevelser!