“Lækkert kød”

Muddy's
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 3. oktober 2018

De tilbyder flere forskellige typer udskæringer, der bliver tilberedt efter din smag.
Vi ankom omkring 19, hvor rigtig mange gæster ventede på maden. Det tog dog ikke lang tid før vores velanrettet og lækre kød ankom.
Servicen var ikke at råbe hurra for, men en overordnet lækker aftensmad.

Tak, Alexander A

Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Vi kom omkring kl 18, og der var ikke særlig fyldt. Det var fint nok, da der så ikke var så meget larm. Vi fik en lækker plads med udsigt til vandet. Stolene er virkelig behagelige!
Vi bestilte begge bøffer, stegt medium.
Den ene bøf bestod af 60% fedt (se billede) og var gennemstegt, mens den anden bare var som at spise en skosål. Den var svær at tygge og ingen smag. Kartoffelmosen med hvidløg var kold, men smagte i det mindste af noget.
Øllen var lunken!
Nabobordet havde bestilt pizza som så mega lækre ud!!
Da vi gik, var der kommet en del mennesker og der var meget larm. Man kunne knap snakke sammen over bordet.

Kommer ikke tilbage efter en bøf, det kan de ikke finde ud af at lave. Måske pizza, men jeg vil nok hellere finde et andet sted.

Tak, mssogaard
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Først skulle vi vente 20 min på bordet. Det er selvfølgelig helt ok.
Vi bestilte vin som blev efterfølgende sat på vores bord. Derefter blev vi glemt. Vi måtte selv bede om menu kort,selv bede om at få love til at bestille, de kom aldrig og spurte om maden smagte godt, og det gjorde den ikke. mit lam smagte af ingenting og kæresten bøf var total sej. Vi måtte rykke flere gange for at få lov at betale. Fin dog en ok afslutning, da vi fik lidt rabat

Tak, godmadnu
Anmeldt 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Spiste der til frokost 8 personer, og alle var tilfredse. Vil bestemt prøve stedet igen. Nogle fik tortillas, burger og fajitas.

Tak, hyldgaard1
Anmeldt 3. oktober 2017

Dejlig restaurant med god beliggenhed og fin opmærksom betjening. Lækker mad. Både forret, hovedret og dessert upåklagelig. Hyggelig atmosfære og dejlig baggrundsmusik i engelsk 80´er stil. Udsøgt betjening med friske smil og kommentarer. Absolut et besøg værd, trods den er lidt skjult og gemt af vejen.

Tak, ullnie

Rejsende, der kiggede på Muddy's, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia
Port d'Alcudia, Alcudia

Har du været i Muddy's? Fortæl om dine oplevelser!