“Ligger kanon, meget larm, dårlig betjening”
Anmeldelse af Muddy's

Muddy's
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Først skulle vi vente 20 min på bordet. Det er selvfølgelig helt ok.
Vi bestilte vin som blev efterfølgende sat på vores bord. Derefter blev vi glemt. Vi måtte selv bede om menu kort,selv bede om at få love til at bestille, de kom aldrig og spurte om maden smagte godt, og det gjorde den ikke. mit lam smagte af ingenting og kæresten bøf var total sej. Vi måtte rykke flere gange for at få lov at betale. Fin dog en ok afslutning, da vi fik lidt rabat

Dato for besøg: juli 2018
Tak, godmadnu

Anmeldt 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Spiste der til frokost 8 personer, og alle var tilfredse. Vil bestemt prøve stedet igen. Nogle fik tortillas, burger og fajitas.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, hyldgaard1
Anmeldt 3. oktober 2017

Dejlig restaurant med god beliggenhed og fin opmærksom betjening. Lækker mad. Både forret, hovedret og dessert upåklagelig. Hyggelig atmosfære og dejlig baggrundsmusik i engelsk 80´er stil. Udsøgt betjening med friske smil og kommentarer. Absolut et besøg værd, trods den er lidt skjult og gemt af vejen.

Dato for besøg: september 2017
Tak, ullnie
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

De lavede fine steaks og med god vin. Lidt forvirret betjening men en god oplevelse med kunden i centrum. Medium er medium så du skal ikke gamble med stegningen.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Torben M
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Nåede at spise på Muddy's to gange, begge med lækkert mad. Sidste gang var vi 8 personer, så både t-bone, steak, fajitas og nachos er godkendt. Specielt vil jeg fremhæve deres guacamole, den er vildt god. Reserver bord yderst, så I får udsigten med.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Bente3136

Rejsende, der kiggede på Muddy's, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia
Port d'Alcudia, Alcudia

Har du været i Muddy's? Fortæl om dine oplevelser!