“Gode bøffer”

Muddy's
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

De lavede fine steaks og med god vin. Lidt forvirret betjening men en god oplevelse med kunden i centrum. Medium er medium så du skal ikke gamble med stegningen.

Tak, Torben M

Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Nåede at spise på Muddy's to gange, begge med lækkert mad. Sidste gang var vi 8 personer, så både t-bone, steak, fajitas og nachos er godkendt. Specielt vil jeg fremhæve deres guacamole, den er vildt god. Reserver bord yderst, så I får udsigten med.

Tak, Bente3136
Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Spiste her to gange på en uge. Maden serveres hutigt og konceptet er lidt Bones/Jensens Bøfhus-agtig.
Deres fajita er rigtig god

Tak, Jens B
Anmeldt 28. april 2017 fra mobile enheder

Super godt mad.
2. gang vi var der. Dejligt alternativt til de øvrige restauranter. Høj kvalitet uanset om du vælger filet eller fajitas eller burger.
Personalet er meget opmærksom på den diskrete måde og meget serviceminded.

Tak, Åke D
Anmeldt 12. september 2016 fra mobile enheder

Men de ved hvordan man behandler kød! Både min kones filet og mine spareribs var perfekte. Udsigten er fantastisk men der er meget lidt vel meget støj.

Tak, Henrik F

Rejsende, der kiggede på Muddy's, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia
Port d'Alcudia, Alcudia

Har du været i Muddy's? Fortæl om dine oplevelser!