16 personer kigger på dette hotel
Hotels.com133 $
Travelocity133 $
Trip.com124 $
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Hotellet er for stort, og vi har flg kommentarer :
2 x rengøring mod lovet 3 gange om ugen.
Der er alt for mange strandsælgere i området!
Meget dårlig logistik ved buffet, alt for mange på så samme tidspunkt. Kunne deles op i flere hold
Dårlig vedligeholdelse med affald i udendørs arealer.
Alt for få solsenge.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, reklamer08
Anmeldt d. 22. juni 2016 fra mobile enheder

Meget slidt. Ingen air condition. Meget larmende englændere. Vi havde købt all inklusive, men det fortrød vi da det var en kedelig oplevelse i meget støjende omgivelser.vi kommer helt sikkert ikke der til igen.
Selve byen er ok med alt lige i nærheden!

Dato for ophold: maj 2016
4  Tak, Tpvin
Anmeldt d. 30. maj 2016

.... her er dog en forfærdelig larm om aftenen / natten af festende unge mennesker. Selvfølgelig skal de have lov til at feste, men da ikke i forbindelse med et familiehotel, som er solgt sammen med en familiepakke.
Hele hotellet trænger også til en overhaling af nogle håndværkere, da det nærmest er ved at falde fra hinanden nogle steder. Eller en nedrivning og genopbygning kunne nok være billigere.
Personalet var dog søde, hjælpsomme og smilende. I gjorde det godt !

Dato for ophold: maj 2016
Tak, DanN1969
Anmeldt d. 19. oktober 2015

Dato for ophold: oktober 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Low Cost Holidays
Anmeldt d. 18. oktober 2015

Ugeophold i 2-værelseslejlighed i starten af Oktober - 2. År i træk vi er på dette hotel. Hotellerne og værelserne er slidte, og elevator virkede ikke altid. Rengøring på værelset var overfladisk, men fik dog rene håndklæder hver 2. dag. Meget lydt og larm fra gågaden og showscenen hver aften - sluttede omkring midnat. Vi havde all-inklusive og maden var udmærket på restauranten. Personalet var flinke og effektive til at rydde bordene. God service i receptionen - fik lov at spise middagsmad i restauranten fra kl. 13, selv om vi skulle tjekke ud kl. 12 og receptionen opbevarede vores bagage indtil vi skulle med bussen.

Dato for ophold: oktober 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Low Cost Holidays