“Sushi”

Club Restaurant Bellavista
Reservér med
Club Restaurant Bellavista er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 25. oktober 2017

Vi fik sushi. Rullerne var store i forhold til DK. Men de var ikke proppet med for meget ris, der var derimod meget fisk. Fin menu med forskelligt sushi og sashimi. Vi fik 32 stk plus drikkelse til ca. 350 kr. Kommer meget gerne igen og spiser sushi.

Tak, Siner

Anmeldt 6. august 2017 fra mobile enheder

Fik en fantastisk bøf og paella. Synes bestemt standarden er prisen værd. God og hurtig betjening. Dejlig detalje at besøget sluttes med hjemmelavet limonchello der efterlades på bordet hvis man ønsker et ekstra glas.

Tak, Malene N
Anmeldt 4. august 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet et par gange, da det lå i forbindelse med vores hotel og da maden er god. Dog undrede det os meget, at tjenerne, specielt én kvindelig tjener, agerede så lidt imødekommende. Når hun var på job, måtte vi sørge for at få øjenkontakt med hende og bede handle om et menukort - selvom hun havde set, at vi havde sat os. På baggrund af disse oplevelser, fravalgte vi at spise der igen også selvom maden var god.

Tak, maivest
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk pizza og pasta retter med god betjening. Selv deres børneretter har samme høje standard. Kræver et besøg.

Tak, hegglandish
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Har spist her for tredje gang på vores 11 dages ferie. Virkelig lækker mad og super god service

Tak, Tanja R

Rejsende, der kiggede på Club Restaurant Bellavista, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia

Har du været i Club Restaurant Bellavista? Fortæl om dine oplevelser!