Hotel Apartamentos Ivory Playa
Aparthotel Ona Aucanada(Port d'Alcudia)
166 $
161 $
Hotels.com
  • Pool
Hotel JS Sol de Alcudia(Port d'Alcudia)(Meget for pengene!)
157 $
140 $
191 $
170 $
  • Gratis parkering
Iberostar Ciudad Blanca(Port d'Alcudia)(Meget for pengene!)
204 $
  • Ved stranden
Eix Alcudia Hotel(Port d'Alcudia)(Meget for pengene!)
119 $
110 $
  • Restaurant
BQ Delfin Azul Hotel(Port d'Alcudia)(Meget for pengene!)
148 $
136 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Pool
Ona Garden Lago(Port d'Alcudia)(Meget for pengene!)
110 $
Priceline
  • Pool
Apartamentos Ferrer Tamarindos(Port d'Alcudia)(Meget for pengene!)
143 $
getaroom.com
  • Pool
Botel Alcudiamar Hotel(Port d'Alcudia)
299 $
291 $
  • Morgenmad inkluderet
Vanity Hotel Golf(Port d'Alcudia)
TripAdvisor
Anmeldt for 16. juli 2016

Vi rejste 2 søstre, med vores 3 unge "børn" , hvoraf en er gangbesværet og havde kørestol med. Det er et handicap venligt hotel, og personalet gør alt for at hjælpe. Hotellet ligger rigtig godt, tæt på den dejligste strand, og nogle udmærkede spisesteder, hvor man kan spise til rimelige priser. Supermarkedet som ligger skråt overfor har et stort udvalg, af hvad man nu måtte mangle. Lejlighederne er dejlige- vi havde en som vendte mod haven og en som vendte mod gaden. Hvis man ønsker mest mulig ro er det bedst at bestille mod gaden, da der er meget råben og skrigen fra utroligt mange børn, samt aktiviteter/ aftenunderholdning i have/pool området. Hotellet betegner det ene poolområde som et stilleområde, men poolen er indtaget af børn i alle aldre ( mest meget små børn), og det er ærgerligt at det ikke bliver håndhævet, så der var plads til alles behov. Det ville være rart hvis hotellet arbejdede på at der ikke kunne lægges håndklæder på solsengene tidligt om morgenen, for først at blive brugt om eftermiddagen, så var der plads til alle.
Personalet er utroligt venlige og imødekommende, og "de unge" som tager sig af underholdningen dagen lang er meget søde og tålmodige. Et dejligt hotel, især for børnefamilier.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Hanne333
Anmeldt for 10. juli 2016 fra mobile enheder

Rejste hertil med bravo tours. Boede på anden sal mod poolen. Vinduer er ikke lydtætte på denne side, så det er sikkert en god ide at vælge værelser mod poolen. Der er megen trafik mod vejen. Vi brugte kun hotellet som base. Købte morgenmad ved supermarked overfor (åbner kl 09.00) og spiste aftensmad i byen. Hotellet er tæt på stranden og der kan lejes håndklæder så man ikke behøver at tage det med hjemmefra.
Fin lille balkon. Det sædvanlige underholdning til børn og voksne, men generelt smil og god service overalt. Rengøring dagligt. Sengene er lidt slidt og man kunne ønske sig en top madres eller en dobbeltseng.
Vi var meget tilfredse med stedet.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Michael J
Anmeldt for 5. juli 2016

Undgå værelser der ikke vender mod poolen. Mega trafik-støj fra en af de største veje i Alcudia. Har været her flere gange, der bliver løbende vedligeholdt, eller lavet forbedringer. God service. Tæt på stranden, er i virkeligheden tæt på stranden.

Værelsestip: Vælg værelser mod poolen
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
2  Tak, TriplarsAdv
Anmeldt for 27. juni 2016

Det var en meget fedt hotel med masser af faciliteter, tæt på strand, flinke personale. Vi følte os som hjemme da der var et lille køkken hvor vi kunne lave kaffe, te eller mad.

der var en soveværelse og en stue med tv både i stue og soveværelse og dejlig alten.

Morgenmaden var rigtig god.

Det er en 3 stjerne hotel men for os var det en 4 stjerne.

Vi vil vende tilbage igen men vil ikke købe aftensmad og købe kun morgenmad.

Morgenmaden var rigtig god med mange muligheder, pandekager, omeletter som bliver lavet foran din næse.

Aftensmaden var den eneste minus og kan ikke betale sig at købe.

Du skal købe drikkevare (cola el andet sodavand) og vand er dyrere end cola. ca 2,5 Euro per person.

Der var ikke meget at vælge i mellem og dårlig kvalitets mad. meget fedt, få muligheder.

Maden var mere fastfood præget.

Burger lavede af fryse bruger som man køber fra netto til 15 kr for 10 stykke.
pasta, pomfritter osv.

Der var kun 1 hovedret med lidt kød og masser af fedt. Vi betalte ca 100 kr per uden drikkevare pr. person. Vi ville kunne købe god mad på en restaurant med samme pris.

Desserten smagte ikke godt. måske er det spansk stil men ville hellere købe is fra en anden butik.

Underholdningen var lavet af amatør og af samme mennesker. det var en show hvor de fik folk til at sidde ved pølen hvor de sælger deres drikke varer.
de få 3 stjerner for underholdnings kvalitet. Men der var mange aktiviteter for børn her får de 5 stjerne

Aftensmad som få en 1 stjerne.
Morgnemad få 4 stjerne.
Værelset få 5 stjerne.
Service på hotel få 5 stjerne. hurtig reaktion på opkald.

så tag på hotellet men lav vær med at købe aftensmad.

Værelsestip: 5te etage, hav udsigt (ikke mod gade)
  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
1  Tak, bobbysa
Anmeldt for 8. juni 2016 fra mobile enheder

Besøgte hotellet i starten af juni. Vi boede på 5. sal med udsigt ud over bugten. Perfekt. Jeg har ikke en finger at sætte på noget. Fine værelser, god morgenmad, dejligt poolområde og meget venligt personale. Gratis WIFI overalt. Også ved poolen.

Stranden, der ligger 50 m. væk findes ikke bedre i Europa. Krystalklart vand. Perfekt for børnene.

5 min. med bussen til Port D'Alcudia og 7 til den gamle by i Alcudia.

Overnattede: juni 2016, rejste med familie
2  Tak, Henrik V