Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Dejligt hotel med atmosfære, 100 m fra fremragende strand.” 5 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Hotel Apartamentos Ivory Playa

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 2 websteder mere!
Hotel Apartamentos Ivory Playa
Vurderet som nr. 4 ud af 48 hoteller i Port d'Alcudia
Brabrand, Danmark
3 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Dejligt hotel med atmosfære, 100 m fra fremragende strand.”
5 ud af 5 bobler Anmeldt 24 august 2016

Et dejligt familie drevet hotel med ca. 150 værelser/ lejligheder med en atmosfære som sjældent ses andre steder. Personalet er venlige og udviser stor energi for at gæsterne får den bedste oplevelse på ferien.
Vi har været her flere gange og har benyttet hotellets tilbud om 1/2 pension, det kan anbefales da maden er af meget høj kvalitet.
Hotellet har aftenunderholdning også den del er i orden.

Værelsestip: Værelser mod haven bør vælges da men her kan nyde eftermiddagssolen og udsigten ud over havet.
  • Overnattede August 2016, rejste som et par

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    5 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (10)
Dato | Vurdering
11 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 16 juli 2016

Vi rejste 2 søstre, med vores 3 unge "børn" , hvoraf en er gangbesværet og havde kørestol med. Det er et handicap venligt hotel, og personalet gør alt for at hjælpe. Hotellet ligger rigtig godt, tæt på den dejligste strand, og nogle udmærkede spisesteder, hvor man kan spise til rimelige priser. Supermarkedet som ligger skråt overfor har et stort udvalg, af hvad man nu måtte mangle. Lejlighederne er dejlige- vi havde en som vendte mod haven og en som vendte mod gaden. Hvis man ønsker mest mulig ro er det bedst at bestille mod gaden, da der er meget råben og skrigen fra utroligt mange børn, samt aktiviteter/ aftenunderholdning i have/pool området. Hotellet betegner det ene poolområde som et stilleområde, men poolen er indtaget af børn i alle aldre ( mest meget små børn), og det er ærgerligt at det ikke bliver håndhævet, så der var plads til alles behov. Det ville være rart hvis hotellet arbejdede på at der ikke kunne lægges håndklæder på solsengene tidligt om morgenen, for først at blive brugt om eftermiddagen, så var der plads til alle.
Personalet er utroligt venlige og imødekommende, og "de unge" som tager sig af underholdningen dagen lang er meget søde og tålmodige. Et dejligt hotel, især for børnefamilier.

• Overnattede Juli 2016, rejste med familie
1 Tak, Hanne333
Næstved, Storstrom, Denmark
58 anmeldelser
13 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 18 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 10 juli 2016 fra mobile enheder

Rejste hertil med bravo tours. Boede på anden sal mod poolen. Vinduer er ikke lydtætte på denne side, så det er sikkert en god ide at vælge værelser mod poolen. Der er megen trafik mod vejen. Vi brugte kun hotellet som base. Købte morgenmad ved supermarked overfor (åbner kl 09.00) og spiste aftensmad i byen. Hotellet er tæt på stranden og der kan lejes håndklæder så man ikke behøver at tage det med hjemmefra.
Fin lille balkon. Det sædvanlige underholdning til børn og voksne, men generelt smil og god service overalt. Rengøring dagligt. Sengene er lidt slidt og man kunne ønske sig en top madres eller en dobbeltseng.
Vi var meget tilfredse med stedet.

Overnattede Juli 2016, rejste med familie
Tak, Michael J
Jylland, Danmark
11 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
3 ud af 5 bobler Anmeldt 5 juli 2016

Undgå værelser der ikke vender mod poolen. Mega trafik-støj fra en af de største veje i Alcudia. Har været her flere gange, der bliver løbende vedligeholdt, eller lavet forbedringer. God service. Tæt på stranden, er i virkeligheden tæt på stranden.

Værelsestip: Vælg værelser mod poolen
  • Overnattede Juli 2016, rejste med familie
      Værelser
Tak, TriplarsAdv
2 anmeldelser
4 ud af 5 bobler Anmeldt 27 juni 2016

Det var en meget fedt hotel med masser af faciliteter, tæt på strand, flinke personale. Vi følte os som hjemme da der var et lille køkken hvor vi kunne lave kaffe, te eller mad.

der var en soveværelse og en stue med tv både i stue og soveværelse og dejlig alten.

Morgenmaden var rigtig god.

Det er en 3 stjerne hotel men for os var det en 4 stjerne.

Vi vil vende tilbage igen men vil ikke købe aftensmad og købe kun morgenmad.

Morgenmaden var rigtig god med mange muligheder, pandekager, omeletter som bliver lavet foran din næse.

Aftensmaden var den eneste minus og kan ikke betale sig at købe.

Du skal købe drikkevare (cola el andet sodavand) og vand er dyrere end cola. ca 2,5 Euro per person.

Der var ikke meget at vælge i mellem og dårlig kvalitets mad. meget fedt, få muligheder.

Maden var mere fastfood præget.

Burger lavede af fryse bruger som man køber fra netto til 15 kr for 10 stykke.
pasta, pomfritter osv.

Der var kun 1 hovedret med lidt kød og masser af fedt. Vi betalte ca 100 kr per uden drikkevare pr. person. Vi ville kunne købe god mad på en restaurant med samme pris.

Desserten smagte ikke godt. måske er det spansk stil men ville hellere købe is fra en anden butik.

Underholdningen var lavet af amatør og af samme mennesker. det var en show hvor de fik folk til at sidde ved pølen hvor de sælger deres drikke varer.
de få 3 stjerner for underholdnings kvalitet. Men der var mange aktiviteter for børn her får de 5 stjerne

Aftensmad som få en 1 stjerne.
Morgnemad få 4 stjerne.
Værelset få 5 stjerne.
Service på hotel få 5 stjerne. hurtig reaktion på opkald.

så tag på hotellet men lav vær med at købe aftensmad.

Værelsestip: 5te etage, hav udsigt (ikke mod gade)
  • Overnattede Juni 2016, rejste som et par
Tak, bobbysa
3 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 8 juni 2016 fra mobile enheder

Besøgte hotellet i starten af juni. Vi boede på 5. sal med udsigt ud over bugten. Perfekt. Jeg har ikke en finger at sætte på noget. Fine værelser, god morgenmad, dejligt poolområde og meget venligt personale. Gratis WIFI overalt. Også ved poolen.

Stranden, der ligger 50 m. væk findes ikke bedre i Europa. Krystalklart vand. Perfekt for børnene.

5 min. med bussen til Port D'Alcudia og 7 til den gamle by i Alcudia.

Overnattede Juni 2016, rejste med familie
Tak, Henrik V
Odense, Danmark
15 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 25 april 2016 fra mobile enheder

Vi er kommet tilbage til ivory playa igen for 3 gang nu med 2 små børn.
Der er en god stemning på hotellet, og den lille opvarmede pool gør at både børn og voksne kan komme i vandet her om foråret. Dejlig buffet, servicen i restauranten var dog bedre de sidste 2 gange end denne gang. Der er fin underholdning til børn på hotellet, og rigtig mange er sports aktive- der er mulighed for at få sin cykel over i cykelparkering på modsatte side af vejen.
God service i receptionen, og mulighed for vask af tøj til 4 €.
Et sted vi vil komme tilbage til, og et roligt hotel.

Overnattede April 2016, rejste med familie
Tak, Annej0201
København, Danmark
19 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 24 april 2016

Skønt hotel. Meget dejlige lejligheder og fine faciliteter. Rengøringen er i superklasse. Sødt og hjælpsomt personale. Man følte sig velkommen. Fine faciliteter til opbevaring af cykler.
Vi havde halvpension, hvilket var supergodt. Ligeledes var der pastabar når man kom hjem fra cykelturerne. Alt i alt var det kun drikkevarerne som vi betalte for.

• Overnattede April 2016, rejste med venner
Tak, Gitte1964
27 anmeldelser
14 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 7 oktober 2015 fra mobile enheder

Super super hotel med venligt personale som er delvis dansk talende i receptionen
Rigtig go mad i buffeten både morgen og aften
Dejligt område med kort til strand og
By - barer, markeder osv.
Kan kun sige godt om dette dejlige apart hotel og rejser gerne derned igen

Overnattede September 2015, rejste som et par
2 Tak, boogpia9
Ribe
131 anmeldelser
24 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 49 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 20 september 2015

Fantastisk service. Høj rengøringsstandard overalt.
Bestemt et godt sted at tilbringe en uges ferie ved poolen.
OK, underholdning af amatører om aftenen.
Børnevenligt med fin pool og meget opmærksom livredder.
Lige rundt om hjørnet ligger der en fantastisk strand.
Stort supermarked lige overfor.
God busforbindelser lige udenfor døren.
Fin restaurant med god mad og igen pænt og rent.
Reception med dansktalende personale.

• Overnattede September 2015, rejste som et par
      Søvnkvalitet
1 Tak, Viking18
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Port d'Alcudia
1.6 km væk
Eix Alcudia Hotel - Adults Only
Nr. 6 af 48 i Port d'Alcudia
4.0 ud af 5 bobler 1.220 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Apartamentos Ivory Playa? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Apartamentos Ivory Playa

Ejendom: Hotel Apartamentos Ivory Playa
Adresse: Ctra Port d'Alcudia - Arta 113, 07408 Port d'Alcudia, Alcudia, Mallorca, Spanien
Beliggenhed: Spanien > De Baleariske Øer > Mallorca > Alcudia > Port d'Alcudia
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Spa Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 1 spahotel i Port d'Alcudia
Nr. 3 bedste lavprishotel i Port d'Alcudia
Nr. 5 familiehotel i Port d'Alcudia
Nr. 12 romantisk hotel i Port d'Alcudia
Prisklasse (pr. overnatning): 298 kr.-1.459 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Apartamentos Ivory Playa 3*
Antal værelser: 152
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, Hotels.com og Priceline, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Apartamentos Ivory Playa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Apartamentos Ivory Playa Hotel
Apartamentos Ivory Playa Puerto Alcudia

Er dette din TripAdvisor-registrering?