“Absolut top klasse”

Como En Casa
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Hvis man vil have ordentlig mad af ordentlige råvarer, så er dette stedet. Lille menu kort men til gengæld så spiller det hver gang. Vi har spist her 2 gange i år. Man skal bestille bord for ellers er alt optaget. Vi har fået tun, kylling og torsk og det er super godt. Glem dåse grønsagerne der serveres i andre restauranter. Her er der ordentlige varer.
Nå ja og så er der prisen. 3 personer kan spise for ca. EUR 50. Det er billigt og specielt for den kvalitet. EUR 90 for dyreste vin hovedret og dessert for 3.
Service er nærværende og professionelt.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, michaelj374

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlige mad lavet med kærlighed. Absolut et besøg værd. Alt er lavet fra bunden og smager fantastisk. Beliggenhed er ikke helt i top derfor kun 4. Cheesecake er i verdensklasse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Michael2705
Anmeldt 24. juni 2016 fra mobile enheder

Lille sted på en af sidegaderne i Port d'alcudia. Dejlig mad, men ikke så stort udvalg på menukortet.
Vi spiste der som par og fik tabuleh (virkelig lækker!), rejer i hvidløg og delte en pizza med tun og rejer. Til dessert fik vi tiramisu og æblekage med vanille is - alt sammen super lækkert og velsmagende.
Der er dog ikke så meget plads, hvis man sidder ude på terrassen, derfor får man ikke altid lov til at sidde overfor hinanden.
Stolene er hårde at sidde på, men det glemmer man, når man smager maden.
Sangriaen smager også godt, men man skal nok ikke køre hjem efterfølgende ;)

Dato for besøg: juni 2016
Tak, SimonaO7
Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Super god mad, god vin, god betjening.. Kan anbefales.. Kommer helt sikkert igen til næste år når der er Ironmand 70.3 2017

Dato for besøg: maj 2016
Tak, dorted202
Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Kanon sted, helt sikkert en af de bedst spisesteder i Alcudia. Maden vinen og betjeningen var helt i top, det er et besøg hver

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 263jensd

Rejsende, der kiggede på Como En Casa, kiggede også på

Har du været i Como En Casa? Fortæl om dine oplevelser!