“Dejlig mad ”

Como En Casa
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlige mad lavet med kærlighed. Absolut et besøg værd. Alt er lavet fra bunden og smager fantastisk. Beliggenhed er ikke helt i top derfor kun 4. Cheesecake er i verdensklasse.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Michael2705

Anmeldt 24. juni 2016 fra mobile enheder

Lille sted på en af sidegaderne i Port d'alcudia. Dejlig mad, men ikke så stort udvalg på menukortet.
Vi spiste der som par og fik tabuleh (virkelig lækker!), rejer i hvidløg og delte en pizza med tun og rejer. Til dessert fik vi tiramisu og æblekage med vanille is - alt sammen super lækkert og velsmagende.
Der er dog ikke så meget plads, hvis man sidder ude på terrassen, derfor får man ikke altid lov til at sidde overfor hinanden.
Stolene er hårde at sidde på, men det glemmer man, når man smager maden.
Sangriaen smager også godt, men man skal nok ikke køre hjem efterfølgende ;)

Dato for besøg: juni 2016
Tak, SimonaO7
Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Super god mad, god vin, god betjening.. Kan anbefales.. Kommer helt sikkert igen til næste år når der er Ironmand 70.3 2017

Dato for besøg: maj 2016
Tak, dorted202
Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Kanon sted, helt sikkert en af de bedst spisesteder i Alcudia. Maden vinen og betjeningen var helt i top, det er et besøg hver

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 263jensd
Anmeldt 28. april 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt spisested med hjemmelavet god mad. Beliggende i rolig sidegade til shoppinggaden. Restauranten er hævet over gadeniveau med få trappetrin op og det giver en god udsigt over gaden. Venligt og smilende personale og spændende indretning indenfor.
Har været her før og kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2015
Tak, Guldlokken

Rejsende, der kiggede på Como En Casa, kiggede også på

Har du været i Como En Casa? Fortæl om dine oplevelser!