“Mad”

Steakhouse Carabela
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 12. august 2018 fra mobile enheder

Super godt mad men også lidt dyrt og så ventede vi over 1 time på maden.der var mange mennesker og man sidder midt på fortovet

Tak, Erik M

Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

Bestilte mixed grill, stegt medium. Lam var småt men godt, oksekødet gennemstegt og fyldt med sener og brusk (trist oplevelse). Kylling og gris var ok med fin grill smag. Pebbersovsen var skilt og maden var serveret på en varmesten der dog var kold og derfor gav en lunken oplevelse af maden.
Tomatsuppen var tynd og uden smag. Betjening under middel og vi blev glemt et par gange. Måtte spørge efter en ret og bede 2 forskellige tjenere om regningen før der skete noget.
Det var ok men bestemt langt fra godt.

Tak, Henrik M
Anmeldt 11. maj 2018 fra mobile enheder

spiste på Steakhouse Carabela 2 gange på en uge - fik den bedste steak længe og bestilte samme steak begge gange - kan varmt anbefales.

Tak, Finn R
Anmeldt 18. september 2017 fra mobile enheder

Fik et bord, men tjeneren havde travlt med at konversere med 2 andre unge piger. Fik hentet en af dem til bordet så vi kunne bestille, hun undskyldte flere fange. Bestilte rejer i hvidløg til deling og entrecote med bagt kartoffel. Vi havde dårligt spist rejerne før hovedretten kom på bordet. Kødet var medium rare og fyldt med sener og fedt, kartoflen var lunken. Tænker at hele vores bestilling blev lavet på samme tid, brød og vin var ok.
Spild af penge.

Tak, Jette R
Anmeldt 14. september 2017 fra mobile enheder

Eneste minus: lidt for kedelig, 'mainstream' indretning. Lidt sand på bordene.
Vi fik alle kebabspyd, som var meget lækkert. Grøntsagerne til kødet var perfekte.
Og der var der mest overskudsagtige personale. De havde øje på alle gæster og disses behov. Helt overskudsagtigt.
Kan i HØJ grad anbefales

Tak, tineroende

Rejsende, der kiggede på Steakhouse Carabela, kiggede også på

Playa de Muro, Mallorca

Har du været i Steakhouse Carabela? Fortæl om dine oplevelser!