“Beliggenhed”
Anmeldelse af La Terraza Alcanada

La Terraza Alcanada
Reservér med
La Terraza Alcanada er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt for 3. august 2017

Fantastisk beliggenhed, betjening i orden uden at være noget særligt, maden var OK, men ikke gourmet, som prisniveauet ellers indbyder til at tro. Hvis man bor i nærheden er det vel naturligt at afprøve denne spisemulighed.

Tak, 375christianmichaell

Anmeldt for 24. oktober 2016

En urolig god madoplevelse med lækker lammekrone og grøntsager til og så med den smukke udsigt over Alcudiabugten, så fås det næsten ikke bedre.
Vinkortet spænder fra mindre dyre vine til virkelig dyre vine.
En must do.

Tak, Vibeke S
Anmeldt for 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Meget fin betjening og en rimelig udsigt selv om aftenen, men om dagen er den meget bedre. Maden, der for vores vedkommende bestod af lammekrone og andebryst var acceptabel , men tilbehøret var ikke noget at skrive hjem om, så alt i alt en skuffelse

Tak, hans k
Anmeldt for 19. juli 2016 fra mobile enheder

Efter en lang dag hvor vi havde oplevet smukke Mallorca, sluttede vi dagen af med en middag på La Terraza. Utrolig smuk udsigt, dog en ringe betjening samt et yderst skuffende måltid.
En bøf så sej og smagsløs, at min kæreste ikke kunne skære igennem den. Tjeneren ser hans anstrengelser og vælger at give ham en anden kniv efter 20 min. Tilbehør var en smule grønt og de kedeligste købe pomfritter. Jeg bestilte fisk, der havde en meget ubehagelig smag. Ret udefinerbart! En overkogt kartoffel, halveret samt en lille gang salatblade overhældt med olie af en slags. Øv!
To mundfulde af fisken og jeg måtte sende det hele tilbage.

En rigtig øv oplevelse og en masse penge spildt :( vi var ærlige omkring deres mad men fik lov til at betale fuld pris.

Vi kommer i hvert fald ikke igen

Tak, MBredahl
Anmeldt for 16. juli 2016 fra mobile enheder

Beliggenheden er i særklasse. Maden er god, lidt gourmetagtig, men de tager sig også betalt for den. Samlet set en halvdyr, men også eventyrlig oplevelse.

Tak, B B

Rejsende, der kiggede på La Terraza Alcanada, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia

Har du været i La Terraza Alcanada? Fortæl om dine oplevelser!