“Smagfuldt.”

Reservér bord
tir. 21/9
20:00
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Enkelt og smagfuldt mad. Bestilte lidt ad hvert. Deriblandt den stærke karryret. Forskellige ris og nanbrød. Alt smagte godt. Pas på med Phall retten. Den er stærk. Super betjening. Super oplevelse

Dato for besøg: juli 2021
Tak, KIMHOLM
pankaj k, General Manager hos Indian Fusion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Kære KIMHOLM,
Tak fordi du tog dig tid til at skrive os sådan en dejlig anmeldelse, det var en fornøjelse at betjene dig. vi er glade for at du nød vores phall. det er i virkeligheden meget krydret, men du spiste det som ingenting. hehe. hav en god ferie

Anmeldt 4. august 2021

Maden var fantastisk og autentisk. Hvis man vil smage rigtig indisk mad som er lavet med kærlighed, skal man prøve det her sted! Kæmpe anbefaling herfra!

Tak, 149irenas
pankaj k, General Manager hos Indian Fusion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. august 2021

Kære 149 irenas,
Tak for de fantastiske ord, det var en fornøjelse at have dig i vores restaurant, vi glæder os til at se dig igen.

Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Bedste måltid nogensinde og fantastiske tjenere, der med glæde hjælper en med at udvælge de bedste retter. Absolut intet at sætte en finger på - denne restaurant er et must at besøge!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Anne B
pankaj k, General Manager hos Indian Fusion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2021

Kære Anee B,
Tak for de dejlige ord, vi er glade for at du nød vores mad og vores service, tak fordi du anbefalede os. vi ses snart!

Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vellavet indisk mad, venligt og serviceminded personale. Vi prøvede 4 forskellige retter samt to forskellige slags ris og to forskellige Naan brød. Det hele var rigtig vellavet indisk mad !! Vi drak vand til, og vi betalte 500 DKK for 4 personer

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Marina V
pankaj k, General Manager hos Indian Fusion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2021

Kære Marina v,
Tak for de dejlige ord, vi er glade for at høre, at du nød vores service og mad. det er en fornøjelse at have dig med os, vi ser frem til at se dig igen med os!

Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

Indisk mad på meget højt niveau. Det bedste jeg nogensinde har fået. Tjenerne er supersøde og stemningen er god. Ikke en finger at sætte på noget.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, SylvesterL28
pankaj k, General Manager hos Indian Fusion, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2021

Kære SylvesterL28,
Tak for de dejlige ord, det var en fornøjelse at tjene dig. har en dejlig ferie. Vi ses snart!

Rejsende, der kiggede på Indian Fusion, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia

Har du været i Indian Fusion? Fortæl om dine oplevelser!