“Kan varmt anbefales.”

Ca'n Punyetes
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Vi var der for 3 år siden for at få tapas. Og kom forbi igen i år. Det var som sidste gang fantastisk. Maden er veltilberedt husets vin koster 10 euro pr flaske, god service til en billig penge. Kan varmt anbefales.

1  Tak, Wander23053277047

Anmeldt 15. juli 2021 fra mobile enheder

Det var en super oplevelse. Rigtig god mad og super betjening. Er så absolut et besøg værd. Ligger lidt afsides men dette har også sin charme. Kan anbefales deres fisk var rigtig god.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Allan K
Anmeldt 23. juli 2019

Vi fik anbefalet tapas fra denne restaurant. Tapas’n var ok og servicen var der heller ikke noget at sætte fingrer på.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, lbv8
Anmeldt 16. april 2019 fra mobile enheder

Rustikt udseende bygning var med til at gøre det hyggeligt at sidde udenfor. Restauranten ligger i en sidegade, så der var ro til at nyde maden. Venlige og smilende tjenere. Hurtig servering og rigtig god mad, som der var rigeligt af.

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, Dorte H. I
Anmeldt 11. oktober 2018 fra mobile enheder

Har været i Spanien en del gange, og desværre var dette den dårligste oplevelse nogensinde.
Fik en mixed grill, men alt kødet var tydeligvis stegt på en pande i så meget fedtstof, at alt smagte ens og dryppede af fedt. Kødet var sejt og fyldt med fedtkanten, efter at have smagt et stykke af hver slags, lod jeg resten stå og fandt et andet sted at spise.
Deres sangria præsterede ligeledes at være rigtig dårlig, sådan lidt smagsløg i det og med dåsefrugter. Det fås meget bedre og billigere andre steder.

Mit råd: Find et andet sted.

Dato for besøg: oktober 2018
2  Tak, Pvaller1978

Rejsende, der kiggede på Ca'n Punyetes, kiggede også på

Port d'Alcudia, Alcudia
Port d'Alcudia, Alcudia

Har du været i Ca'n Punyetes? Fortæl om dine oplevelser!