“Gennemsnitlig oplevelse”

Chameli's Café & Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 29. august 2018 fra mobile enheder

Spiste her til frokost - vi bliver pænt budt velkommen og vælger at sidde indenfor hvor de har aircondition finder vi ud af - et kæmpe plus når der er 30 grader og alt står stille - dog skulle de fjerne borde under aircondition så det ikke drypper ned på en og ens mad...!

Maden kom hurtigt - vi fik to kylling salater som der ikke var noget specielt over - man kunne snildt selv have lavet en mere spændende udgave.

Salaten kunne være sorteret bedre da vi fandt halv tørt/råddent salt i maden og kylling var til den tørreside og små sej i det.

Det er ikke et sted jeg igen kommer men har også andre ønsker når jeg er ude og spise hvad angår kvalitet og omgivelser...

Prisen var omkring 22 euro for to salater og to små sodavand.

Dato for besøg: august 2018
Tak, 967steffenc

Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Vi spurgte tjeneren efter hvad han kunne anbefale, og han nævnte en række friske ting, der ikke var på menukortet.
Vi fik en utrolig lækker risotto med frisk hummer og skaldyr, der kun kostede €25.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Jacob S
Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Besøgte restauranten d. 11. juli 2018. Blev venligt mødt af en af de mange tjenere der servicerer gæsterne. Vores bestilling af vin og mad, blev hurtigt og pænt serveret. Vi delte et par lækre forretter, men det var en “fejl”, da hovedretterne var meget store. Alt var utroligt godt og pænt anrettet. Priserne var meget rimelige på mad og drikkevare. Et sted der virkelig har styr på tingene, kommer igen snart.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Ernadr
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Så hyggelig ud med mange gæster. Desværre var laksen langt fra gennemstegt. Kyllingen smagte af laks. Varierende service fra tjenere.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, PufLis
Anmeldt 14. marts 2018 fra mobile enheder

Vi var fire venner. De to Pasta retter var ok, men kyllinge retterne var lunkne og der var skruet så højt op for musikken så man ikke kunne tale sammen.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, NinnaHagengren

Rejsende, der kiggede på Chameli's Café & Restaurant, kiggede også på

Portals Nous, Calvia

Har du været i Chameli's Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!