“Aftensmad ved Zen ”
Anmeldelse af Zen Lounge Bar and Grill

Zen Lounge Bar and Grill
nr. 10 af 156 Restauranter i Palmanova
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Maden var så god, at vi spise her 3 aftner i streg! Super god betjening, specielt af den polske fyr Kamil

Dato for besøg: august 2018
Tak, Mirah N

Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var 3 der fik bøffer og de var seje og en der fik ribs, der var ok, betjeningen var ok. Det er ikke et sted vi vil komme igen.

Tak, Henriettehb
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte dette sted flere gange til frokost - god betjening, dejlig location og skønt mad..

Kan klart anbefales ...

Tak, louisesX2663XJ
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Lasagnen og kyllingen smagte virkelig dårligt og var næsten uspiselig. Fin havudsigt og ok betjening

Tak, HSB8
Anmeldt 7. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig dejlig sted, maden var rigtig go. Helt sikkert et sted man skal besøge når man er i nærheden. Top karakter

Tak, christianjH1005HT

Rejsende, der kiggede på Zen Lounge Bar and Grill, kiggede også på

Palmanova, Calvia

Har du været i Zen Lounge Bar and Grill? Fortæl om dine oplevelser!