“Frokost ”
Anmeldelse af Zen Lounge Bar and Grill

Zen Lounge Bar and Grill
nr. 10 af 156 Restauranter i Palmanova
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte dette sted flere gange til frokost - god betjening, dejlig location og skønt mad..

Kan klart anbefales ...

Tak, louisesX2663XJ

Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Lasagnen og kyllingen smagte virkelig dårligt og var næsten uspiselig. Fin havudsigt og ok betjening

Tak, HSB8
Anmeldt 7. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig dejlig sted, maden var rigtig go. Helt sikkert et sted man skal besøge når man er i nærheden. Top karakter

Tak, christianjH1005HT
Anmeldt 1. juli 2018 fra mobile enheder

Fik et par drink der og det var et hyggeligt sted, lækkert område, gode sofaer med udsigt over vandet.
Men det skuffede at da vi fik regningen på 4 drink var der tilføjet 2,40 euro for betjeningen, mener godt selv jeg kan adminstrere at give drikkepenge, og hvad nu hvis jeg kun lige havde penge til 4 drink og ikke drikkepenge

Tak, Allan T
Anmeldt 26. april 2018 fra mobile enheder

Vi fik en omgang Fish’n Chips til ungerne og en Sirloin bøf, samt en gedeost salat. Maden var i rigelige portioner og af fornuftig kvalitet. Høflig og hurtig betjening.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Kim Pichard N

Rejsende, der kiggede på Zen Lounge Bar and Grill, kiggede også på

Palmanova, Calvia

Har du været i Zen Lounge Bar and Grill? Fortæl om dine oplevelser!