“Mad med havudsigt”
Anmeldelse af Zen Lounge Bar and Grill

Zen Lounge Bar and Grill
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt for 17. oktober 2017

God mad med havudsigt og levende musik om aftenen. God stemning. Opmærksomt personale - god service. Varieret menukort. Har været her flere gange og kommer gerne igen

Tak, Hanne S

Anmeldt for 22. september 2017

Hyggelig atmosfære med lounge musik. solnedgang over havet. hurtig betjening. Maden var ok, men kun ok. Deres White Russian var dog god!
Det eneste minus var, at vi meget hurtigt efter maden og inden den sidste bid dessert var spist, blev spurgt subtle om, vi ikke skulle videre. (Han spurgte om vi ikke skulle strække benene. For eksempel derude og nikkede mod fortorvet)
Men til deres forsvar havde de fuldt hus, så alt er godt

Tak, Joen K
Anmeldt for 31. juli 2017 fra mobile enheder

Vi blev meget vel modtaget af manageren og fik bord med udsigt over vandet. En sød tjerner vist managerens kæreste bød os velkommen. Vi bestilte forret mix. Grill var godt tillavet .. Bagefter spareribs og vil påstå det de bedste jeg har fået nogensinde. Tjerneren var meget om os. Total oplevelsen klart et besøg værd.

Tak, Jørgen T
Anmeldt for 2. juli 2017 fra mobile enheder

Alt var tiptop - rødvinen var ihvertfald 26 grader varm (rødvin), men den kom i isvand og problemet blev løst✌
Prisen var i den medium-høje ende, men kvalitet afspejlede prisen.
+1 ville besøge igen

Tak, Mikkel C
Anmeldt for 14. oktober 2016 fra mobile enheder

Lækker aftensmad, blev dog meget hurtig kold. Et af de dyrere steder i palma nova.
Hyggelig lounge at få en drik i efter maden.

Tak, Andreas J

Rejsende, der kiggede på Zen Lounge Bar and Grill, kiggede også på

Har du været i Zen Lounge Bar and Grill? Fortæl om dine oplevelser!