“Hyggelig café langs strand promenaden”
Anmeldelse af Flip Flop

Flip Flop
Køkkener: Middelhavsområdet, Bar
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Kvarter: Can Pastilla
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hyggelig lille café langs promenaden. Priserne er super fine, portionerne er gode og personalet er så søde og flinke.

Vi har spist der 2 gange til aften på vores ophold her i Can Pastilla.

Deres chili con carne og laksesalat kan bestemt anbefales.

Tak, stefanf539

Anmeldt 21. august 2019 fra mobile enheder

En lille bar, overfor stranden rigtig hyggeligt. Sødt personale pænt rent, man må gerne medbringe sin hund

Dato for besøg: august 2019
Tak, Likemormor
Anmeldt 30. maj 2019

Vi besøgte Flip Flop flere gange på vores lille badeferie i Can Pastilla. En uformel stemning og søde tjenere gjorde at vi fik lyst til at komme forbi flere gange både eftermiddag og aften. Vi prøvede deres Flip Flop Tapas, som er en udmærket tapas for pengene (17 Euro for to personer). Og en Aperol Spritz ved solnedgangstid er også et godt valg!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, CarstenBorre
Anmeldt 28. maj 2018

Rigtig hyggelig stemning hvor man føler sig rigtig godt betjent. Deres Flip Flop Tapas for 2 kan anbefales. Koster kun 17 Euro for 2 personer og for vort vedkommende var det super. Taler desuden ganske fortrinligt engelsk og tysk. Prisniveau desuden ganske rimeligt. 12,60 Euro for en ganske fin rosevin.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Jørgen T
Anmeldt 9. marts 2018 fra mobile enheder

Lille strandvejs bar / restaurant, venlig betjening. Vi var lige inde og få en tår at drikke. En del tysk mad

Dato for besøg: marts 2018
Tak, brianjuull

Rejsende, der kiggede på Flip Flop, kiggede også på

Can Pastilla, Mallorca

Can Pastilla, Mallorca

Har du været i Flip Flop? Fortæl om dine oplevelser!