Anmeldt 8. september 2016 fra mobile enheder

Overall okay hotel som holdes rent og pænt. Slidt og trænger til istandsættelse.
Bestilte all incl. til en familie på 2 voksne og 3 børn. Maden var total kønsløs og lå badet i animalsk fedt eller olie. Vi blev så skuffede, da vi spiste vores første måltid dernede! Det første værelse vi fik lå med udsigt over et bliktag og p-plads. Vi fik et med anden udsigt til 2100kr ekstra.
Venlig betjening - men egner sig mest til familier med helt små børn, som ikke går op i kvalitet men derimod kvantitet.
Vi rejste 3 dage før tid - personalet var søde til at refundere penge for de resterende dage. Vi fandt et i samme prisklasse - men langt højere standard.
Tag ikke herned, hvis I vil bo/leve bare lidt lækkert.

Overnattede: september 2016, rejste med familie
4  Tak, Louisebwa
Anmeldt 25. juli 2016

Et kæmpe stort hotel, så hvis man er til det rolige er dette ikke stedet.
Ligger afsides, men tæt på naturreservat. Hvis man er til souvenirbutikker og aftengåturer langs disse er dette heller ikke stedet. Så er der mulighed for taxa til Cala dor`
Stort udvalg i buffet og noget for enhver smag. Sodavand lidt tynde.
Fine værelser og daglig rengøring.
Flinkt personale.
Muligheder for fitness, tennis og meget andet.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Fru P
Anmeldt 15. juli 2016

Det bedste resort vi har prøvet til trods for det blot er 4 stjernet. Dejligt bredt internationalt publikum så der ikke var overrepræsentation af én nationalitet. Hotellets all inclusive er absolut høj standard med altid friske og fyldte buffét'er og så er der 3 restauranter at vælge imellem, så man kan prøve noget nyt hver dag. Beboelserne ligger spredt over et stort, flot og meget beholdt område, hvilket kun er positivt og man føler der er masser af plads til alle. Super resort til alle aldre, men måske uhensigtsmæssig for gangbesværede.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Iberostar
Tak, clausoolsen
Anmeldt 18. oktober 2015

Velorganiseret Resort med mange aktiviteter for alle aldre. Fint All-Inclusive program. Vi brugte "animation" både fitness-hold tilbud + teenclub-aktiviteter som var fint. Kvaliteten af mad og drikke er generelt god varieret efter europæisk AI standard. Kedelig "spisesal". Ventede gerne på ledigt bord udenfor. Mere roligt i Restaurant "Mediterranean" men man skal huske at bestille bord dagen før. Aftenunderholdning ikke højeste kvalitet. Hotellet er stort (over 2.000 gæster i højsæsonen) men generelt godt organiseret, både for hvad angår afvikling af aktiviteter og måltider. Personalet er generelt venligt og serviceminded og tager fint hånd om eventuelle problemer. Kunne ikke bruge altan grundet larm fra kompressor i forbindelse med skøjtebane. Valgte at "leve med det" da vi gerne ville forblive tæt på aktiviteter og restauranter. Hyggelig lille strand lige ved hotellet, samt mulighed for at springe fra klipper. Hotellet er perfekt til familier med teenagers. Pas på med parkering i vejsiden ned mod hotellet. Der udskrives bøder dagligt. (60 euro, hvis man holder på eller udenfor gul linje) 30 min kørsel til "Es Trenc"og 10 min til Cala D'or med butikker/restauranter. Der er kun 10 min gang via sti til strandene "S'Amador"+"Cala Mondrago".

• Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Karen R
Anmeldt 30. juli 2015

Super godt hotel, med rigtig god underholdning hele dagen. Masser af faciliteter, man kommer ikke til at kede sig. Fod mad og drikke, kan anbefale at man benytter sig af All inclusiv muligheden. Personalet er fantastiske og er der for børnene. Stort underholdnings show om aftenen for børn og voksne. Det er et stort hotel og alle spise og underholdningsfaciliteter er centraliseret, så sikre jer at I får et værelses nummer i 50´errne. Området er ikke så spændende, så det kan være en god idé, at leje en bil, hvis man vil opleve Mallorca. Jeg vil klart anbefale dette hotel til børnefamilier - I kommer ikke til at mange noget

Værelsestip: Få et værese i 50´erne, da spise og underholdningsaktiviteterne er centraliseret, ved disse værelses numre.
  • Overnattede: juli 2015, rejste med familie
1  Tak, Michael H