“Lækker tapas”

nr. 61 af 161 Restauranter i Cala dOr
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. maj 2022

Traditionel tapas restaurant, spændende større udvalg, også flere efter kokken valg (fik jeg, lækkert). Ligger dejligt i lidt mere rolig restaurantgade, god beliggenhed med primært udendørsservering. Meget ungt serveringspersonale, men serveringen gik tilfredsstillende. Kan anbefales til tapas.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, HugoJHjorring

Anmeldt 16. oktober 2021 fra mobile enheder

Meget hyggelig atmosfære, god hurtig og venlig betjening, super lækker mad- deres 1 meters tapasbræt kan varmt anbefales.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, cathrinel47
Anmeldt 14. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig lækkert tapas, og sød og venlig betjening samt god stemning - til rimelige priser - denne restaurant er bestemt et besøg værd !

Tak, 966berith
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig tapas til en rigtig fornuftig pris. God betjening og dejlig stemning. Bestemt et besøg værd - kokkens valg, 2 meter tapas er lutter gode smagsoplevelser.

Tak, sussiegalbergg
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Svært at få bord da det er et populært sted.
Vi fik 1 meters tapas (kokkens valg). Super fin tapas.
Vores AperolSpritz var dog lidt tynd i det.
Ok betjening - de havde meget travlt!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Cj_bunnage

Rejsende, der kiggede på La Bodega Mallorca, kiggede også på

Har du været i La Bodega Mallorca? Fortæl om dine oplevelser!