“Bedste restaurant”

nr. 11 af 182 Restauranter i Cala dOr
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig top restaurant og samtidig til en god pris. Bedste spareribs nogensinde samt god lam. Super betjening også og dejlig beliggenhed. Roligt og pænt.

Dato for besøg: juli 2017
1  Tak, MP1517

Anmeldt 17. juli 2016 fra mobile enheder

Min familie og jeg har været her flere år, også med mellemrum! Og det har ikke ændret sig!! Alt er som det skal være! Fantastisk mad, betjening og priser!

Tak, Christoffer H
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant bidrog bestemt positivt til vores ferie. Vi besøgte restauranten 3 gange i løbet af 10 dage - både med og uden børn. Meget behagelig betjening. Kan anbefales!

Tak, Henrik L
Anmeldt 10. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtige gode grillede lamb chops og t-bone steak. God rødvin men halvdårlige cocktails. Hyggeligt og stille sted med fin betjening. Priser rimelige.

Tak, 129stigm
Anmeldt 1. juli 2015 fra mobile enheder

Vores første aften i Cala Do'r tilbragte vi her. Det er et helt unikt sted, med kvalitet og fantastisk betjening. Trukket lidt væk fra vejen, så der er en dejlig atmosfære. ET BESØG VÆRD.

Dato for besøg: juni 2015
1  Tak, KlausMortensen

Rejsende, der kiggede på Tenis Rocamarina, kiggede også på

Har du været i Tenis Rocamarina? Fortæl om dine oplevelser!