“Dårlig service og kedelig mad. Alt for bredt, hold jer til et mindre menukort… Vælg et koncept fremfor forvirring…”
Anmeldelse af Restaurant The Pirate

Restaurant The Pirate
nr. 70 af 156 Restauranter i Cala dOr
Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Ikke just anbefalesværdi … Menukort er alt for stort/ bredt , så man bliver allerede bange for oplevelsen inden. Alt fra Tapas, kød, pizza, spagetti osv… Vi havde dog allerede sat os, så vi besluttede os for at give det en chance. Valgte at bestille spareribs, da det var det jeg tænkte kunne gå mindst galt, men hvor tog jeg dog fejl. De var tørre og smagte af ingenting. Da jeg så sagde det til ejeren, gik hun i forsvar og sagde: “ Det var sådan de skulle være, da de bliver grillet på grill og at de lavede utallige af disse”, hvortil jeg var nødsaget til at svare retur med: “Ja det er klart, det jo turister i lever af”… Men tænker flere aldrig kommer retur… Jeg fik en ny ret, skal dog pointeres og deres RibEye var ok, dog lidt kedelig, mangel på salt/ peber… Hustruen fik kæmpe rejer og disse var lækre, blot en kedelig anretning eller mangel på samme… Hustruen ville så bestille en “bananasplit” hvor hun ønskede 3 slags is, men dette kunne ikke lade sig gøre pga. man skulle bestille som skrevet i kortet. De kunne ikke overskue at lave ændringer. Her snakker vi 3 slags is frem for en. Vi ville endda betale ekstra, men nej. Tænker her, at ligegyldigt hvor travlt man så har, så tager det ikke meget forklaring i køkkenet, men tjeneren mente omvendt, så vi endte med at droppe desserten. Bestilte så en iskaffe istedet til hustruen, som kom lunken og en alt for sød Irish Coffee, hvor de heller ikke kunne lave frisk pisket fløde. Servicen var middelmådig og klager man, så ser man kun sure ansigter omkring en…. Kommer ikke retur hertil, en klar turistfælde…

2  Tak, ulrikAndersen83

Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Førstehåndsindtrykket var en klassisk turistfælde med overivrig og speedsnakkende "ejer" der stod og kaperede kunder fra gaden...men da familien var sultne og trættr gav vi den et skud.
Oplevelsen var ikke ud over det sædvanlige, men de tre forskellige salater der blev serveret var alle meget velsmagende og varierende.
Deres tjernere var både opmærksomme og venlige, men også en smule fortravlet.
Et OK besøg og et sted vi formentlig vil besøge igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Mikkel B
Anmeldt 20. juni 2021 fra mobile enheder

Udpræget en restaurant som lever af kun at have besøgende som kommer én gang. Virkelig dårlig mad, som bærer præg af at det er “hurtig mad med ingen sjæl” .
Pris og kvalitet hænger absolut ikke sammen - alt for dyrt i forhold til kvalitet.
Betjening forsøger at være “smarte” og skal “bare” videre til de næste gæster .
Kan ikke anbefales.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 817gitteh
Anmeldt 11. september 2019 fra mobile enheder

Øv, en dårlig oplevelse efter at have været på andre gode restauranter blev dette det dyreste men absolut ikke det bedste. Tror de havde glemt at bestille maden efter forretten. Vi ventede over en time imellem de 2 måltider.
Kyllingen i hovedretten var ikke en lækker sprød kylling men noget man køber i det lokale supermarked til billig penge og varmer op. Spareribs hang fast i benet og var ikke mørt.
Børnene fik ikke tilbudt tilbehør til deres mad i form af ketchup og Mayo og vi måtte spørge efter det flere gange.

Servicen var god indtil de havde lokket os ind til bordet.

Der blev set skævt til et af børnene da hun ville ud og lege på gå-gaden da hun for længst var færdig med hendes mad mens vi ventede på hovedretten.

Jeg vil betragte stedet som en turistfælde.

Dato for besøg: september 2019
Tak, henriko2019
Anmeldt 6. juli 2019 fra mobile enheder

Vi har været her 2 år i træk og har spist på rigtig mange gode restauranter i Cala D'or, men ingen servere så store møre bøffer og saftige spareribs som her... Kan varmt anbefales... absolut vores favorit her i byen.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, P7463LNpeters

Rejsende, der kiggede på Restaurant The Pirate, kiggede også på

Har du været i Restaurant The Pirate? Fortæl om dine oplevelser!