“Kun positivt at sige om dette skønne sted.”
Anmeldelse af Churchills Tapas Bar

Churchills Tapas Bar
Køkkener: Middelhavsområdet, Spansk, Bar
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 15. juli 2018

Vi spiste her to gange i løbet af vores ferie og begge gange var en fornøjelse. Stemningen i restauranten var super behagelig og personalet var meget opmærksomme samt venlige.
Maden var uden tvivl den bedste, vi fik i løbet af vores ferie, selvom vi spiste ude hver aften.
Hele familien var enige om, at denne restaurant er områdets bedste!

1  Tak, Sofie S

Anmeldt 18. september 2017 fra mobile enheder

Mad og service helt i top! Vi fik syv tapas-retter til deling (to voksne og en 2-årig), en flaske rosé og en liter vand for 65€. Tjenerne var meget venlige og opmærksomme, og maden var virkelig lækker. Den eneste ting, vi kunne sætte en finger på, var, at tarmene ikke var fjernet fra rejerne.

1  Tak, Tina R
Anmeldt 7. september 2017

Kan man forvente mere? Vi havde vores 8 måneder gamle baby med, men det var intet problem for dem og de fandt et bord til os selv om alt var reserveret. Maden var rigtig god og alle ansatte meget flinke. Vi er kede af vi måtte gå så hurtigt da vores datter ikke ville falde i søvn, ville gerne været blevet og fået en drink.

Tak, jensriber
Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

Vi kiggede på Trip og fandt stedet. Vi bestilte bord dagen inden, da de var fuldt bookede samme dag. Vi var heldige at få et bord!

Udefra ser det ikke ud af noget, så vi havde aldrig valgt det, hvis ikke vi havde fundet det på Trip.

Helt fantastisk betjening og det bedste mad nogen sinde. Alt var hjemmelavet og smagte virkelig godt.

Derudover var det også til rimelige priser. Vi bestilte 3 retter pr. person og der var en del vi ikke kunne spise. Vi fik også tre rigtig lækre drinks. Tror det blev 80 euro for tre personer for 9 retter tapas, drinks og vand.

Kommer helt klart tilbage!

Tak, Maria W
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Kan klart anbefale Churchills tapas bar. Restauranten syner ikke af meget men er lille og hyggelig. De laver helt fantastiske tapas og de har en dejlig betjening.

Tak, Susanne J

Rejsende, der kiggede på Churchills Tapas Bar, kiggede også på

Har du været i Churchills Tapas Bar? Fortæl om dine oplevelser!