Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Vi har lige været afsted 2 børn 2 voksne.
Enormt støjende i restauranten som nærmet var et cafeteria med det mest smagløse mad nogensinde. Dog er morgenbuffeten okay. Men resten af måltiderne total kedelige.
Bestik/service og stole, larmer ekstremt.
Poolen bliver booket op af håndklæder fra tidlig morgen stort set af alle besøgende, uanset nation. Virkelig usmageligt, når folk ikke benytter sig af deres "reservation" af liggestole før efter 11:30 tiden samt deres unger ikke bruger deres liggestole til andet end opbevaring af div. badedyr, badetøj og tasker. Dog oplyser det meget venlige personale, at gæsterne godt må fjerne andre folks håndklæder, hvis ikke de bliver benyttet, fra liggestolene. Børnene skriger i poolen og der findes ikke mange velopdragede forældre til at "styre" deres børn som tilmed spiser snacks nede i poolen.
Lidt forfaldent hotel, som trænger til en god renovering.
Personalet voldsomt venlig og imødekommende.
Rengøringen på værelset også fint.
Dog skal man lige være opmærksom på at hvis man booker en suite til 2 voksne og 2 børn, er der 2 soveplader, som består af sofabænke med meget hårde madrasser. Hvilket dobbeltsengen også består af.
Et okay hotel for dem som intet har prøvet før. Husk dog at hvis man har valgt All Inclusive, at du selv skal betale og fylde op for div. drikkevarer og andet ønske. Samt man skal betale for at benytte sig af saftyboksen. Og ligge 10 euro i depositum for hvert et badehåndklæde. Der findes ikke vandflasker på selve hotellet.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Monica B. C
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Et dejligt hotel til småbørnsfamilier og der er all-inklusive. Der er 4 poolområder og flet-solvogne, hvor hynderne bestemt burde være gået på pension.
En stor restaurant, som reelt er et cafeteria, hvor der er voldsom meget larm - højt til loftet og ingen lyddæmpning. Man kan ikke sidde ude, når man spiser i den restaurant. Maden er semi frisklavet, men med stort udvalg. Også for gæster, som har brug for GF mad. Tjenerne springer stresset rundt og rydder op. Banker IKEA-babystolene hårdt i gulvet for at fjerne madrester. Stolene er mega-tunge! De er nemmere at skubbe end at løfte, hvilket bestemt kan høres!
Der er også en italiensk restaurant nedenunder, som er mindre og har kortere åbningstider. Men man kan dog sidde udenfor.
Værelserne er pæne og rene, dog føler vi os ret eksponeret på badeværelset i stueetagen. Ingen anden afskærmning ud mod vejen end skodder.
Hele hotellet viser tydelige tegn på alder og slidtage. Terassefugerne smuldrer, husvæggene burde males. Vejen til stranden er pyntet med affald. Bruseområderne er lavet med terrassofliser, som engang var hvide. Trapperne er flere steder lappet med cement. De udendørs træborde ved den italienske restaurant har været lakeret. Men området har god plads og det virker mere som bungalows med terrasse end som hotelværelser. Det er skønt.
Vi føler os en smule vildledt af billederne på nettet.
Men vi hygger os.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, Dorte C
Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Her er et hotel med potentiale og venlige mennesker. Ikke for folk der ikke er let til bens. Små børn gamle eller gang besværede vil ikke opleve samme glæde som vi der gerne tager trappemaskinen i træningscentret. Her er trappetræning all inklusive.

Overnattede: juni 2017, rejste med familie
1  Tak, Lars J
Anmeldt 26. april 2017

Fint hotel med sødt og hjælpsomt personale. Det er fine værelser og masser af aktiviteter for familier med børn. Maden er ok, rimeligt varieret, der er altid noget for enhver smag. Dog ikke et hotel for folk, som er dårligt gående.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, EvaDybdahl
Anmeldt 22. oktober 2015

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn, og tilbragte 8 dage med all-inclusive på dette hotel i uge 42. Stedet er pænt og i orden, med fornuftige værelser (vores var en 40m2 suite) - dog kunne der godt være mere skabsplads end de 2 skydeskabe, som fandtes. Der er hele 4 pool-områder, hvoraf 3 var "almindelige" pools inde mellem de oprindelige bygninger (megen skygge i løbet af dagen), og det 4 et nyt og flot aqua-splash område lige over for hotellet, med store figurer med indbyggede aktiviteter for de 2-12 årige, hvor der er sol hele dagen. Personalet er et stort plus - opmærksomme, hårdtarbejdende og smilende - noget af det bedste vi har oplevet i de 6 sæsoner, vi efterhånden har været på Mallorca med børn. Udvalget af drikkevarer og is mm. på all-inclusive menuen er fint. For os var maden som blev serveret dog en smule skuffende - tydeligvis var det meste præ-fabrikeret (dåsekartofler, revet gulerod fra dåse, koteletter fra fryseren, forbagt brød og kager osv.), og kun salat, tomat og agurk, samt frugt blev serveret frisk ved hvert måltid. Det har vi oplevet bedre andre steder. Samlet set kan vi godt anbefale stedet som et godt alternativ for familier med mindre børn. Har man større - eller voksne - børn, vil det nok give mening at udsøge et område med flere aktivitetsmuligheder.

Værelsestip: Bestil værelse der vender væk fra pool-området ved hovebygningen - der er live-underholdning med ret høj musik hver aften mellem 21-22.30.
  • Overnattede: oktober 2015, rejste med familie
2  Tak, Bo Z