Hotel JS Miramar(Can Picafort)(Meget for pengene!)
135 $
129 $
  • Ved stranden
176 $
171 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Pool
Hotel THB Gran Playa(Can Picafort)
206 $
200 $
  • Pool
Hotel JS Yate(Can Picafort)
129 $
  • Ved stranden
235 $
228 $
  • Gratis parkering
Es Baulo Petit Hotel(Can Picafort)
206 $
216 $
182 $
Priceline
  • Pool
Hotel & Apartments Vista Park(Can Picafort)(Meget for pengene!)
162 $
144 $
HotelsClick
Anmeldt for 5. juni 2017

Min kone og jeg var på charterferie i maj 2017 og hotellet svarede fuldt ud til vores forventninger med en lækker beliggenhed og en dejlig solterrasse direkt ud til havet/stranden. Der var stille og roligt og serviceniveauet var generelt højt.

Værelsestip: Værelserne med udsigt til havet var der en del vind på altanen. De bedst beliggende værelser er med udsigt til poolen.
  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, 65finn
Anmeldt for 19. juli 2016 fra mobile enheder

Fin morgenmad og fin udsigt, men så er det også sagt. Hvis du ønsker en rolig ferie, så hold dig væk fra Dunamar og Can Picafort. Hver restaurant og bar forsøger at overgå hinanden i høj musik ( af lav kvalitet). Dunamars nabohoteller og barer "underholder" hver aften med så høj musik at der skal råbes sammen på altanen. Can Picaforts havnepromenade er at sammenligne med Dyrehavsbakken .

Overnattede: juli 2016, rejste som par
2  Tak, John og Lone W
Anmeldt for 16. juli 2016

Skønt roligt hotel. Pæne rummelige lejligheder. Daglig rengøring. Sødt og smilende personale. Pænt og rent overalt. Mulighed for liggestole både ved poolen, samt på terrassen mod stranden. Hotellet ligger lige i udkanten af byen, men max 5 min fra centrum. Mange gode spisesteder. Skøn strandpromenade. Vi kommer helt sikkert gerne igen.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, MJSvendsen
Anmeldt for 14. juli 2016 fra mobile enheder

Hotellet er beliggende lige ud til stranden. Personalet er yderst smilende og serviceminded. Der er rent overalt, daglig rengøring i lejligheden og nye håndklæder. Stranden er indbydende og vandet er rent og fløjlsagtigt. Indkøb og restauranter er lige om hjørnet. Absolut et dejligt hotel hvis man ønsker fred og ro på ferien. Kan kun anbefales.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
2  Tak, Claus A
Anmeldt for 6. juli 2016 fra mobile enheder

Dejligt lille og stille hotel.
Fine nye, rene og rummelige lejligheder.
Ligger direkte på stranden, lidt uden for centrum men alligevel meget centralt.
Meget meget søde, hjælpsomme og venlige ansatte.

Hvis der skal siges lidt kritik, var der i perioder meget høj musik ved poolen, som irriterede flere gæster.

Morgenmaden er ikke noget særligt.
Ok, men ikke noget at skrive hjem om. Kvaliteten er for lav. Køleforholdene er for dårlige og opvasken af servicen er ikke grundig nok.

Vi kommer bestemt igen og vil til en hver tid anbefale dettehotel til alle.
Børnefamilier, singler, par og pensionister.

Dejlig lille perle☀️.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie