“Super beliggenhed og højt serviceniveau.”
Anmeldelse af Grupotel Dunamar

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 1 website mere!
Grupotel Dunamar
Vurderet som nr. 28 ud af 39 hoteller i Can Picafort
Anmeldt 5. juni 2017

Min kone og jeg var på charterferie i maj 2017 og hotellet svarede fuldt ud til vores forventninger med en lækker beliggenhed og en dejlig solterrasse direkt ud til havet/stranden. Der var stille og roligt og serviceniveauet var generelt højt.

Værelsestip: Værelserne med udsigt til havet var der en del vind på altanen. De bedst beliggende værelser er med...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Maj 2017, rejste som par
Tak, 65finn

Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Fin morgenmad og fin udsigt, men så er det også sagt. Hvis du ønsker en rolig ferie, så hold dig væk fra Dunamar og Can Picafort. Hver restaurant og bar forsøger at overgå hinanden i høj musik ( af lav kvalitet). Dunamars nabohoteller og barer "underholder" hver aften med så høj musik at der skal råbes sammen på altanen. Can Picaforts havnepromenade er at sammenligne med Dyrehavsbakken .

Overnattede: Juli 2016, rejste som par
Tak, John og Lone W
Anmeldt 16. juli 2016

Skønt roligt hotel. Pæne rummelige lejligheder. Daglig rengøring. Sødt og smilende personale. Pænt og rent overalt. Mulighed for liggestole både ved poolen, samt på terrassen mod stranden. Hotellet ligger lige i udkanten af byen, men max 5 min fra centrum. Mange gode spisesteder. Skøn strandpromenade. Vi kommer helt sikkert gerne igen.

• Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, MJSvendsen
Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Hotellet er beliggende lige ud til stranden. Personalet er yderst smilende og serviceminded. Der er rent overalt, daglig rengøring i lejligheden og nye håndklæder. Stranden er indbydende og vandet er rent og fløjlsagtigt. Indkøb og restauranter er lige om hjørnet. Absolut et dejligt hotel hvis man ønsker fred og ro på ferien. Kan kun anbefales.

Overnattede: Juli 2016, rejste som par
2  Tak, Claus A
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Dejligt lille og stille hotel.
Fine nye, rene og rummelige lejligheder.
Ligger direkte på stranden, lidt uden for centrum men alligevel meget centralt.
Meget meget søde, hjælpsomme og venlige ansatte.

Hvis der skal siges lidt kritik, var der i perioder meget høj musik ved poolen, som irriterede flere gæster.

Morgenmaden er ikke noget særligt.
Ok, men ikke noget at skrive hjem om. Kvaliteten er for lav. Køleforholdene er for dårlige og opvasken af servicen er ikke grundig nok.

Vi kommer bestemt igen og vil til en hver tid anbefale dettehotel til alle.
Børnefamilier, singler, par og pensionister.

Dejlig lille perle☀️.

Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, LouiseToftJensen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Can Picafort
BQ Can Picafort Hotel
Nr. 6 af 39 i Can Picafort
267 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Grupotel Dunamar? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Grupotel Dunamar

Adresse: Passeig Colom 134, 07458 Can Picafort, Mallorca, Spanien
Beliggenhed: Spanien > De Baleariske Øer > Mallorca > Can Picafort
Faciliteter:
Bar/lounge Restaurant Swimmingpool
Hotelstil:
Vurderet som nr. 28 ud af 39 hoteller i Can Picafort
Prisområde: 597 kr.-1.827 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Grupotel Dunamar 3*
Antal værelser: 49
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Grupotel Dunamar. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?