Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Fin morgenmad og fin udsigt, men så er det også sagt. Hvis du ønsker en rolig ferie, så hold dig væk fra Dunamar og Can Picafort. Hver restaurant og bar forsøger at overgå hinanden i høj musik ( af lav kvalitet). Dunamars nabohoteller og barer "underholder" hver aften med så høj musik at der skal råbes sammen på altanen. Can Picaforts havnepromenade er at sammenligne med Dyrehavsbakken .

Overnattede: juli 2016, rejste som par
2  Tak, John og Lone W
Anmeldt 16. juli 2016

Skønt roligt hotel. Pæne rummelige lejligheder. Daglig rengøring. Sødt og smilende personale. Pænt og rent overalt. Mulighed for liggestole både ved poolen, samt på terrassen mod stranden. Hotellet ligger lige i udkanten af byen, men max 5 min fra centrum. Mange gode spisesteder. Skøn strandpromenade. Vi kommer helt sikkert gerne igen.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, MJSvendsen
Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Hotellet er beliggende lige ud til stranden. Personalet er yderst smilende og serviceminded. Der er rent overalt, daglig rengøring i lejligheden og nye håndklæder. Stranden er indbydende og vandet er rent og fløjlsagtigt. Indkøb og restauranter er lige om hjørnet. Absolut et dejligt hotel hvis man ønsker fred og ro på ferien. Kan kun anbefales.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
2  Tak, Claus A
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Dejligt lille og stille hotel.
Fine nye, rene og rummelige lejligheder.
Ligger direkte på stranden, lidt uden for centrum men alligevel meget centralt.
Meget meget søde, hjælpsomme og venlige ansatte.

Hvis der skal siges lidt kritik, var der i perioder meget høj musik ved poolen, som irriterede flere gæster.

Morgenmaden er ikke noget særligt.
Ok, men ikke noget at skrive hjem om. Kvaliteten er for lav. Køleforholdene er for dårlige og opvasken af servicen er ikke grundig nok.

Vi kommer bestemt igen og vil til en hver tid anbefale dettehotel til alle.
Børnefamilier, singler, par og pensionister.

Dejlig lille perle☀️.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, LouiseToftJensen
Anmeldt 15. juni 2016

Et rigtig godt hotel beliggende i Can Picafort lige ned til stranden i et roligt område. Hotellet er indbydende, med et meget venligt personale. Rengøring er i toppen og vælg et værelse med udsigt til have, så bliver det en perfekt ferie. Tak til hotellet og dets personale for en rigtig god ferieuge.

Værelsestip: Vælg værelse mod havet, ellers er nordsiden også god, der får man aftensolen
  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, ernst0403