347 $
295 $
  • Pool
Hotel JS Miramar(Can Picafort)(Meget for pengene!)
169 $
156 $
  • Ved stranden
Es Baulo Petit Hotel(Can Picafort)
211 $
182 $
168 $
Hotels.com
  • Ved stranden
Hotel JS Yate(Can Picafort)
159 $
147 $
  • Restaurant
FERGUS Club Vell Mari(Can Picafort)
262 $
Hotel Galaxia(Can Picafort)
TripAdvisor
  • Morgenmad inkluderet
Anmeldt for 6. juli 2016 fra mobile enheder

Dejligt lille og stille hotel.
Fine nye, rene og rummelige lejligheder.
Ligger direkte på stranden, lidt uden for centrum men alligevel meget centralt.
Meget meget søde, hjælpsomme og venlige ansatte.

Hvis der skal siges lidt kritik, var der i perioder meget høj musik ved poolen, som irriterede flere gæster.

Morgenmaden er ikke noget særligt.
Ok, men ikke noget at skrive hjem om. Kvaliteten er for lav. Køleforholdene er for dårlige og opvasken af servicen er ikke grundig nok.

Vi kommer bestemt igen og vil til en hver tid anbefale dettehotel til alle.
Børnefamilier, singler, par og pensionister.

Dejlig lille perle☀️.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, LouiseToftJensen
Anmeldt for 15. juni 2016

Et rigtig godt hotel beliggende i Can Picafort lige ned til stranden i et roligt område. Hotellet er indbydende, med et meget venligt personale. Rengøring er i toppen og vælg et værelse med udsigt til have, så bliver det en perfekt ferie. Tak til hotellet og dets personale for en rigtig god ferieuge.

Værelsestip: Vælg værelse mod havet, ellers er nordsiden også god, der får man aftensolen
  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, ernst0403
Anmeldt for 10. januar 2016 fra mobile enheder

Vi har allerede bestilt et ophold til maj 2016, det bliver så 4. gang vi besøger hotel Dunamar. Betjeningen er fin, lejlighederne er fine og dækker vores behov. Placeringen ned til stranden kan ikke blive . Byens bedste restaurant ligget overfor hotellet. Mallorca er og bliver et sted vi kommer tilbage til og gerne på hotel Dunamar.

Overnattede: juni 2015, rejste som par
1  Tak, sbjakobsen
Anmeldt for 16. september 2015

super beliggehed - flot hotel - store dejlige lejligheder - skønt badeværelse - rengøring perfekt -dejlig poolområde - skøn beliggende solsenge teresse - altid smilende og hjælpsom personale.... - DET VAR BARE PERFEKT.

Værelsestip: øverst mod vest , udsigt mod Alcudia - midten mod øst/ vest udsigt mod havet - øst skrå havudsigt.
  • Overnattede: august 2015, rejste som par
1  Tak, BENWEIKRI
Anmeldt for 14. august 2015

Dejlig store værelser. Rengøringen var super, 6 gange på en uge hvilke var ok.
Reception var altid smilende og meget servicemindet. Vi have valgt morgenmad, og var en 4 stjernet værdig.
Personalet generelt var altid meget høflige (hilste/smilede).
Hotellet ligger lige efter promenaden slutter og med en placering lige ned til stranden,
hvilket gør det mere rolig.
Kommet meget gerne igen.

Værelsestip: Værelser med skrå havudsigt eller havudsigt er roligere end dem ind mod gaden.
  • Overnattede: juli 2015, rejste som par
1  Tak, Sten L