Åben i dag: 09.00 - 22.00
Fed tur

Super tur (nr. 2) med Rainer som guide. Vi kørte på steder, som vi ikke selv umiddelbart ville have... læs mere

dorther984
Brønderslev, Danmark
Fantastisk oplevelse

Mega sjov tur Rainer vores tour guide, en fantastisk person Gav os en oplevelse Og vi fik en god... læs mere

Pia C
Randers Kommune, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Mallorca
fra 70,38 $
fra 59,64 $
fra 118,09 $
fra 11,93 $
Anmeldt d. 16. juli 2020

Super fed oplevelse, vi var på turen i start juli 2020, der var ingen andre på turen udover os, grundet den stille åbning efter Corona.
Det var sjovt at være ude på turen og guiden Romeo (tror jeg han hed) var super sød og snak saglig.
Flotte lokationer og stop på turen.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Frederikke J
Buggy4Fun_CPF, Inhaber hos Buggy 4 Fun, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2020

Tak for at du kørte med os.
Solrige hilsener fra øen
Din Romeo og Team Buggy4fun kan Picafort

Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

Super fin tur med flotte steder og god betjening.
Dette kan varmt anbefales. Man ser steder af Mallorca som der ellers ikke ses.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 32flemmingn
Anmeldt d. 13. juni 2019 fra mobile enheder

Godt firma, jeg booker og betaler det halve i depositum som man skal, for så og opdage at mit kørekort ligger i DK, jeg får snakket med firmaet og kort efter har jeg mine penge igen.
Kun en klovn her, DOH...

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, 583klim
Archy_Buggy4Fun, Inhaber hos Buggy 4 Fun, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juni 2019

Tak for den gode bedømmelse.
Dit buggy4fun team

Anmeldt d. 5. august 2018

Min far og jeg var med på tur 2. En rigtig god tur, med fantastiske Mike som guide. Han talte både tysk og engelsk uden problemer. Og så var han bare herlig ;-D Tiden fløj afsted og vi hyggede os. Husk noget at tage for munden da der ikke er ruder i Buggyen.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Stine C
Anmeldt d. 13. maj 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg tog tour 1, som vi fik at vide er den mest populære tour. Vi kørte op i 2 bjerge, langs havet og ned i dalen. Det var højdepunktet på vores ferie og er noget vi helt sikkert ville gøre igen!

Dato for oplevelse: maj 2017
1  Tak, SophieRytter