“Dejlig mad og venlig betjening”
Anmeldelse af La Pinta

La Pinta
Køkkener: International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted midt i gågaden. Dejlig mad og et lidt anderledes menukort. Ikke kun store bøffer med pommes.
Godt drinks kort med stort udvalg.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, KlausMortensen

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Undgå alle turistfælderne med dårlig mad ved stranden. Gå lidt ind i byen og besøg La Pinta.. Varieret menu og alt i top kvalitet i forhold til prisen, som er meget rimelig.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, jensenjes01
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

Vi har tidligere fået en veltillavet bøf, vi fik vi en burger. Lidt øv. Den var vældig fin med salat og pommesfriter til, serveringen ok og prof. Men burgerbøffen smagte ikke af kød - den var en skuffelse. Jeg kan kun anbefale at de tager den menu af kortet.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 23. februar 2016 fra mobile enheder

Simpelt menukort med lidt for en hver smag. Maden var veltilberedt og god størrelse. Rigtig god børnemenu, hvor der var gjort lidt mere ud af det.
Personalet var imødekommende.

Dato for besøg: juni 2015
1  Tak, FruBehrendt
Anmeldt 4. september 2015

Her får man virkelig god mad for pengene, og der er tale om meget indbydende og smagfuld mad, som serveres af et meget venligt personale.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, PerRee73

Rejsende, der kiggede på La Pinta, kiggede også på

Can Picafort, Mallorca

Har du været i La Pinta? Fortæl om dine oplevelser!