“Igen en super oplevelse”
Anmeldelse af Rapha's La Terracita

Rapha's La Terracita
Køkkener: Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Så er vi tilbage. Og endnu en gang kun rosende ord. Prøvede for første gang deres paella, som kan varmt anbefales. Og snup en Sangria til. SUPER.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, KlausMortensen

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Passionerede tjenere der giver god vejledning omkring din bestilling, guider og kommer med muligheder. Fremragende mad til lav pris.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 916ibj
Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted. Super god paella og utroligt søde værter. Vi var de eneste turister - også et godt tegn. Vi kommer helt sikkert tilbage hvis vi er på de kanter :-)

Dato for besøg: juni 2016
Tak, mariamt72
Anmeldt 15. juni 2016

Maden er i top. Du får samtidig hermed en fremragende betjening, hvor værterne er smilende og oplyser om den mad de serverer. Meget rimelig pris.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, ernst0403
Anmeldt 13. oktober 2015

Ok resturant.
Maden er rustik men smager godt.
Prisniveauet er rimeligt.
Store portioner. Kunne ikke spise op trods stor sult ved ankomst.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, RSDK1

Rejsende, der kiggede på Rapha's La Terracita, kiggede også på

Port de Pollenca, Mallorca

Har du været i Rapha's La Terracita? Fortæl om dine oplevelser!