“Fremragende”

Es Port
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

Er man til tapas er dette sted et must. Beliggende på havnefronten er placeringen ideel. Hyggeligt at kunne følge med i det pulserende havneliv.
Omkring maden er vores klare anbefaling at vælge fra kortet og ikke lade det stå til kokkens velbefindende med 10tapas for 20€.
Vi, to voksne, valgte 5 tapas som i dag gav mæthed uden man følte sig overbespist (jeg, mand, ville nok havde valgt en ekstra). De 5 tapas der blev serveret denne aften af utrolig opmærksomme tjenere sad alle lige i skabet. Hold k... det var godt. Sønnen fik stedets gourmet brugen som absolut også kan anbefales. Tallerkenen var i hvert fald tom da den blev taget ud.
Vi spiste denne aften for 64€ dette inkluderende 5tapas, husets burger, en halv flaske af husets hvidvin (ikke værd at berette om, vælg en ordentlig og lad være med at være jyde som mig), en flaske vand og to store sodavand. Det var alle pengene værd.

Tak, christianrosgaard

Anmeldt 25. november 2017

Storartet placering ved havnen, venligt og opmærksomt personale. Ejeren er norsk og stedet tiltrækker skandinaviske gæster i større tal. Men det er jo nødvendigvis ikke et onde.
Maden er veltilberedt og svarer fint til prisen, som er i mellemklassen.
Bestemt er besøg værd på grund at beliggenheden eller hvis man trænger til at høre lidt dansk, norsk, svensk, islandsk eller færøsk.

Tak, Bugtrup
Anmeldt 21. august 2017 fra mobile enheder

Restauranten reklamerer med at de taler skandinavisk, men den dag vi var der der var der ingen der kunne tale skandinavisk. Fik Paella med kylling, men der var kun 4 små stk i. Til gengæld fik min medspiser med skaldyr og den var virkelig god og med masser af fyld

Tak, LeneGOdense
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Ved vores første besøg i byen juni 2017, faldt vi i snak med en kvindelig tjener på ES Port, som - da hun opdagede vi var skandinavere - lyste helt op og straks slog over i sit modersmål: norskt.
Vi var lykkelige omend vi jo ikke tog på ferie for, at snakke eget sprog med de lokale, men det var helt sikkert bedre end tysk, som var det andet, eller måske end da, det mest talte sprog i Cala Ratjada, der viste sig, at være en ren tysk bastion.
Vi havde nok foretrukket en bestilling med arm- og fingerfagter, af spansk personale frem for på tysk, men som det var nu, blev vi betjent på norsk , fik dejlig mad, smuk udsigt og en helt igennem prima betjening.

Tak, plyons1
Anmeldt 16. september 2015

Vi var i Cala Ratjada en enkel dag på biltur rundt på øen, og bestemte os for at spise der og tage sent hjem til Palma hvor vi boede.
Det fortrød vi ikke!!
Vi valgte at spise på Es Port der havde en stor Tapas tallerken til næsten igen penge, hvortil vi købte lidt ekstra retter.
Det hele smagte rigtig godt og kan varmt anbefales.
Her udover var betjeningen i top og især vores lille nevø på 2½ år blev underholdt af de norske servitricer arbejdede der. Det var især dejligt at man ikke blev negligeret pga. man havde en lille dreng i følget som vi oplevede et par andre steder på promenaden i byen, hvor vi fik at vide vi kunne spise inde bagved, så han ikke larmede.

Tak, tjustrup

Rejsende, der kiggede på Es Port, kiggede også på

Cala Ratjada, Mallorca

Har du været i Es Port? Fortæl om dine oplevelser!