“Et besøg værd”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Denne restaurant skal besøges for deres pizzaer. En sprød bund med gode råvarer på toppen. Størrelser så man som mand bliver mæt.
Til gengæld var pastaretten ikke en oplevelse som vil gå over i historien. Intetsigende pasta med en meget salt topping (pasta del Mar)
Prisen var rimelig. Så besøg stedet for deres pizzaer. De er en rimelig ventetid værd.

Tak, christianrosgaard

Anmeldt 29. juli 2018

Havde den mest fantastisk middag her med min kæreste!! Travl aften så vi var bare glade for at få et bord. Rigtig venlig og god service. Vi fik begge 2 pizza og de smagte sååååå godt! Virkelig! Og så fik jeg nok verdens bedste dresseret ! Elsker hvidchokolade og de havde en hvidchokolade mousse som jeg måtte prøve. Og den var himmelsk !! Ville tag tilbage kun for at få den!!

Tak, Katrine J
Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Fik en smagsløs pasta carbonara, men resten af familien fik lækre pizzaer, så det er helt sikkert pizza man skal gå efter. Og deres hjemmebagte brød som starter var super lækkert.

Tak, Susanne N
Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad. Både pizza, pasta og øvrige retter var super lækre. Gode vine, øl og vand. Rent, høflig betjening, hurtigt og godt.

Tak, Christian T
Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Bestil bord i god tid.....maden er sindsyg Go......pasta pizza mm det smager så godt at vi er nødt til at komme retur
Det er ok at dele....vi kunne simpelthenikke få flere retter ned hvis ej vi splittede
Mums mums

Tak, GitteN93

Rejsende, der kiggede på Mama Pizza, kiggede også på

Cala Ratjada, Mallorca

Har du været i Mama Pizza? Fortæl om dine oplevelser!