“Genialt”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad. Både pizza, pasta og øvrige retter var super lækre. Gode vine, øl og vand. Rent, høflig betjening, hurtigt og godt.

Tak, Christian T

Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Bestil bord i god tid.....maden er sindsyg Go......pasta pizza mm det smager så godt at vi er nødt til at komme retur
Det er ok at dele....vi kunne simpelthenikke få flere retter ned hvis ej vi splittede
Mums mums

Tak, GitteN93
Anmeldt 17. juli 2017

En god pizza, men pastaen var middelmådig.
Lidt legetøj for børn.
Atmosfæren er godt. og beliggenheden er fantastisk.

Tak, Nicolai K
Anmeldt 5. maj 2017 fra mobile enheder

Vi er der altid mindst to gange under vores ferier på Mallorca - ellers har det ikke været rigtig ferie

Tak, Jeanette H
Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk sted, lækker indretning, hurtig betjening, meget behagelig personale og indehaver med smil og overskud. Absolut en af de bedste pizzaer nogensinde (har spist en del:-))Husk at reservere bord hvis du vil være sikker på et bord udendørs

Tak, Betinaovergaard

Rejsende, der kiggede på Mama Pizza, kiggede også på

Cala Ratjada, Mallorca

Har du været i Mama Pizza? Fortæl om dine oplevelser!