Marins Playa
208 $
200 $
Hotels.com
  • Gratis parkering
Hipotels Don Juan(Cala Millor)
177 $
172 $
210 $
185 $
Hotel Voramar(Cala Millor)
190 $
185 $
  • Ved stranden
Cristina Villas Apartments(Cala Millor)(Meget for pengene!)
194 $
189 $
296 $
282 $
  • Gratis parkering
Hotel Morito Apartments(Cala Millor)(Meget for pengene!)
132 $
127 $
  • Restaurant
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 141 $ pr. overnatning.

217 $
209 $
  • Gratis parkering
Hotel Villa Miel(Cala Millor)(Meget for pengene!)
99 $
94 $
  • Gratis wi-fi
Marins Cala Nau(Cala Millor)
211 $
195 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 223 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 1. august 2017

Efter mange år på samme hotel i Cala Bona valgte vi i år at prøve noget nyt. Valget faldt på Marins Playa. Den første lejlighed vi fik lå i bygning 5, og var en af de lejligheder der ikke var renoveret. Den lå også godt væk fra hovedbygningen uden hverken pool el hav udsigt. Men rejser man uden børn var den ganske fin. Vi blev rykket til en superior lejlighed i bygning 2 og det var rigtig lækkert.

Værelserne var store og rummelige, med dejligt stort badeværelse og lækker balkon.

Pool området var også fint med gode muligheder for de mindste. Der er dog et minus, det er at folk allerede meget tidligt reserverer solstolene, så kommer man kl.10 er der ikke flere stole.

Underholdningen som mange skriver er tilrettelagt efter tyskere og hollændere, det er også ganske rigtigt. Men sådan er det jo når største delen af gæsterne kommer fra de lande. Danske børn kan altså også godt spille vandpolo med tyske børn.

Maden på hotellet var ganske fin, vi prøvede dog kun morgenmaden og frokosten.

Hotellet ligger ganske centralt i Cala Millor med mange spise og indkøbsmuligheder.

Et hotel vi nok kommer igen på for det er så meget billigere at planlægge sin rejse selv istedet for at tage en "pakkeløsning"

Værelsestip: Bygning 1 el 2
  • Overnattede: juli 2017, rejste med familie
1  Tak, fam2860
Anmeldt for 17. oktober 2016

Da vi ankom til hotellet og tjekkede ind , mødte vi en venlig dame i receptionen . Hun syntes bestemt at vi skulle se nogle andre værelser end dem vi have bestilt. Vi havde bestilt et værelses lejligheder med hav udsigt. Hun fortalte at det var suiter med private pools. Vi skulle så betale 10 euro pr pp mere end vi havde givet. Vi gik selvfølgelig med. Vi fik fremvist et lille værelse hvor der stod en kogekande, der var nærmet ikke plads til vores kufferter , men det var da pænt. Vi takkede nej til tilbuddet .Det viste sig at de ikke havde de lejligheder vi havde bestilt. Så hele den første dag var vi hjemløse. Vi fik dog lov at have vores kufferter i et af værelserne.Det blev til at vi blev nød til at overnatte i disse lejligheder. Og at vi skulle pakke vores ting dagen efter så ville vi få de lejligheder vi havde bestilt , dog uden hav udsigt.vi var 2 par af sted. Den lejlighed vi fik var ny renoveret og ganske fin. Men vores rejse kammerater fik en ældre bolig. Vi klagede selvfølgelig og fik en betalt morgen og aftens mad. Så sidst på eftermiddagen på anden dagen kunne vi pakke ud og finde os tilrette .Selve hotellet var godt , masse af aktiviteter. Men alt foregik på tysk. Når tjenere henvendte sig til os var det på tysk.
Der blev spillet en del bingo og dette foregik også på tysk.
Syntes man skal gøre opmærksom på at dette hotel er på tysk.
Ellers havde en god ferie.

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
1  Tak, AnniJ4
Anmeldt for 27. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig fint hotel. Boede i en ny og lækker 3-værelses lejlighed med stor terrasse. God mad og fedt poolområde. Vi boede lidt væk fra restaurant/pool/scene-området så vi havde ingen larm om aftenen. Det kan klart anbefales. Imødekommende personale og meget hjælpsom. I det hele taget en rigtig go oplevelse og super børnevenligt

Overnattede: juni 2016, rejste med familie
2  Tak, FrayDjay
Anmeldt for 16. juli 2014

Vi boede i en af de nyrenoverede lejligheder som var stor og dejlig.
Køkkenet er ikke indrettet til at lave de store måltider, men var heller ikke noget vi havde behov for.
Vi boede ud mod poolen og havde en fin altan med havudsigt.
Ved poolen er der et event team der prøver at gejle stemningen op med mange forskellige aktiviteter - da vi selv havde barn med var dette ikke forstyrrende men forventer du at kunne ligge stille og roligt uden musik i højtalerne er dette ikke stedet.
Om aftenen var det underholdning for børnene - dette foregik på tysk/hollands og engelsk, det var egentlig ok, men kun fordi der også var et par andre danske børn så de kunne holde deres egen fest. Herefter var der "voksenunderholdning" Dette fortsætter til ca. 23.30, så du kan ikke sidde på altanen i ro og fred da dette er meget højlydt, men sid istedet og oplev det - var ganske hyggeligt.
Vi havde halvpension både morgenmad og aftensmad var varieret og frisk dog uden at imponere.
Vejrmæssigt var vi uheldige med Cala Millor og vil måske anbefale at man ikke tager til østkysten der rygtet vil at man ikke altid har godt vejr der.

• Overnattede: juni 2014, rejste med familie
1  Tak, NCS S
Anmeldt for 25. september 2013

Vi var 8 dg på hotellet i august md. 2013 med børn og børnebørn.Der var et støjinferno af larm fra poolen og poolområdt fra morgen til aften. Fyldt med larmende unge mennesker og personale som aktiverede de unge mennesker. Alle liggestole var optaget fra kl. 7.30 om morgenen af tyskere som det vrimlede med på hotellet. Om aftenen var der underholdning fra kl 8.15 - 22.30 som man var tvunget til at høre på, da det foregik lige uden for vores altan. Prøve dag 2 at få et andet værelse, men forgæves.
Måtte derefter indstille sig på, at sådan var det bare og få det bedste ud af ferien. Vores børnebørn nød det og ve lejede en bil og kørte rundt i landsbyerne på Mallorca, det var interessant.
Men aldrig mere på Marins Playa igen !!!!!! Det siger selv vores børn.

Værelsestip: Langt væk fra poolen blok 3.
  • Overnattede: august 2013, rejste med familie
Tak, Kjeld E