Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Expedia.com
Booking.com
Agoda.com
245 $
209 $
Se tilbud
Hotels.com
Travelocity
Priceline245 $
Vis 20 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (899)
Filtrer anmeldelser
899 resultater
Medlemsvurdering
664
175
32
12
16
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
664
175
32
12
16
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
5-10 af 899 anmeldelser
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 3. november 2014

Der var en diskussion om det tidligere sted, hvor vi boede tidligere på året, emnet handlede om hvorvidt det nævnte hotel/resort var et 5 stjernet hotel eller ikke. Jeg sagde nej, fordi på det hotel, blandt andet, var servicen ikke helt så god, specielt, det at vi ikke fik en varm velkomst, receptionen gav os ikke en introduktion til hotellet og faciliteterne osv, og vi blev ikke tilbudt velkomstdrikkevarer/våde håndklæder mv.

Hurtigt videre til Hipotels Hipocampo Palace. På øjeblikket vi trådte ind i receptionen, var indtjeknings proceduren som den skulle være. Personalet var høfligt og tog tid til at fortælle om hotellet etc. Når drikkevarer blev tilbudt, smilede min kone og jeg til hinanden, som at sige, "vi er havnet på et rigtigt 5 stjernet hotel!" Sandheden skal frem, vi sagde nej til tilbuddet, men det er småting som disse, der gør oplevelsen helt speciel.

Vi blev tildelt værelse 1319, hvilket er en fint værelse i hovedbygningen med front til bagsiden af parken/haven. Værelset var en god størrelse med en balkon, alt var godt velholdt. Som altid, stod konen for alt undersøgning til denne tur, så jeg vidste lidt før min ankomst. Vi har været på Mallorca før, sidste gang opholdte vi os på Iberostar Albufeira Playa. Siden vi har opholdt os på forskellige Iberostar og Bahia Principe branded hotel/resorts rundt omkring i verden, og selvom vi nyder deres tilbud, besluttede vi at give Hipotels en chance denne gang, og prøve noget anderledes.

Vi boede der 4 nætter. Meget hurtigt, bemærkede vi, at næsten alle kundekredse var tyske. Ikke et problem, vi fandt det bare ret antagende når andre forventede at vi også taler tysk. =)

Nå, mad spiller altid en stor rolle i vores ferier og ud fra de funde billeder, forventede jeg lidt en standard på niveau med Iberostar eller deromkring. Vi. tog. helt. fejl. Maden her var fuldstændig fantastisk. Hvordan kunne det være? Jeg tror ikke, vi betalte sindssyg mange penge for dette hotel, jeg husker heller nogen forbløffende billeder af maden. Er dette en hemmelighed som kun tyskerne kender til?

I et øjeblik, lad os træde tilbage og tillade mig at tilføje nogle baggrundsoplysninger. Normalt, når jeg får øje på noget sejt mad til en buffet, vil jeg udelukkende gå efter denne mad og tage 3 eller 4 tallerkener af det; det er ikke en sund måde at spise på og jeg er ikke stolt af det. Hipotels Hipocampo Palace havde så meget god mad, at det ikke var muligt for min kost at gå helt pilskæv på den ene eller den anden måde. Ja, jeg kunne have fået 4 hummere til middag, men det gjorde jeg ikke, fordi jeg virkelig ønskede at prøve vagtlen lige så meget, jeg ønskede virkelig at spise lammekotelleter, jeg ønskede virkelig ekstra af rejer carpaccio, jeg ønskede at holde plads nok i min mave til leveren, knivmuslingerne, drage frugten, de cremede desserter ... det var vanvittigt. Det var sådan hver evig eneste aften.

Lad mig nu tale om at priotere kunden først og gå den ekstra mil. Før vi ankom, sendte jeg hotellet en høflig e-mail for at sikre, at de har modtaget vores booking og alt var fint etc. Jeg fortalte dem, hvor meget vi ser frem til ferien, da det var vores bryllupsjubilæum. Om morgenen på vores jubilæum, var vi nogle af de første der skulle have morgenmad, da vi havde en udflugt reserveret. Mens jeg var på vej tilbage til bordet med min lækre morgenmad, kom manageren op til mig og sagde: "Hej, det er dit jubilæum i dag, er det ikke?" ... Jeg var stadig halvt i søvn, men helt forundret, hvordan kendte hun til dette ?! Hun fortsatte med at sige noget i retning af, "Vil du have os til at forberede dig noget særligt nu eller senere i aften?" Jeg havde ingen idé om, hvad dette kunne være, og vi havde travlt med at komme med udflugten, så jeg sagde, at det ville være bedre, hvis det var om aftenen. Min kone kom tilbage og sagde, "har du fået en skideballe for at gøre noget, du ikke bør gøre?" =)

Jeg trækker denne historie ud, så jeg vil opsummere. Den aften, blev vores bord klædt med (omend falske) røde kronblade, og vores rum havde disse håndklæde foldede svaner og chokolade i sengen. Aftenen før vi tog afsted, kom servitricen over og sagde: "Det er jeres sidste aften med os i aften, er det ikke? Lad mig få dig noget gratis champagne på huset!". Da vi skulle tjekke ud af hotellet, vidste receptionisten allerede hvad tid vores kørsel ville ankomme. Hvem gør det? Vi var ikke VIPs, vi betalte ikke 1000vis af euro for at bo på dette hotel. For det må jeg rose Hipotels Hipocampo Palace for deres service og (tysk-lignende) effektive systemer.

Intet hotel er fri for konstruktiv kritik, så her er mine, uanset hvor små disse detaljer er:

1 / Wi-fi-signalet fra vores værelse var ganske svagt, hvis jeg stod over for døren blev det bedre.
2 / Anvendelsen af pengeskabet, bør ikke være ekstraudstyr. Ville foretrække, hvis det var bare en del af pakken.
3 / Spillelokalet havde 1 ensomt poolbord. Ville være dejligt, hvis det havde nogle videospil/pinball.

Jeg vil også gerne tale om alle de aktiviteter, vi prøvede. Vi reserverede en båd tur til markedet, hvor vi fik en fantastisk tapas frokost ved havet. Vi så denne fyr med nogle smågrise, der lavede tricks. Vi lejede disse cykler til 2 og cyklede fra den ene ende af stranden til den anden. Vi stop tidligt op for at se solopgangen. Vi svømmede i havet. Vi fandt en gammel spillehal og spillede noget pinball. Vi gik ud om aftenen og shoppede på en nærliggende hovedgade. Jeg så noget tysk fodbold på tv på en bar.

Vi havde en fantastisk tid på Mallorca, og vi ville helt klart anbefale Hipotels Hipocampo Palace til vores venner og familie.

1  Tak, cwk74
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 4. marts 2020

Dato for ophold: februar 2020
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Content Content, Director General hos Hipotels Hipocampo Palace, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. marts 2020
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. februar 2020 fra mobile enheder

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Content Content, Director General hos Hipotels Hipocampo Palace, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. marts 2020
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. januar 2020

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 2. december 2019

Dato for ophold: november 2019
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser