“Rigtig god restaurant ”

6 anmeldelser
4 anmeldelser af restauranter
“Rigtig god restaurant ”
Anmeldt 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Da vi skulle rejse om natten, ville vi gerne have tidlig aftensmad - men der bliver ikke nemt i Frigiliana, da køkkenet i de fleste restauranter holder lukket mellem 16.00-19.00. Hos Plaza 45 kom vi kl 17.30, og fik den lækreste tenderloin steak! Kødet var tilberedt perfekt, og smeltede på tunden, så mørt var det. Den bedste smagsoplevelse vi havde fået længe. Servicen er perfekt, tjenerne er søde og imødekommende - og da vores tjener hørte, vi var fra Danmark, snakkede han det dansk til os, det bedste han kunne :-) Stemningen er rigtig hyggelig og udearealet ligger perfekt med udsigten ud over byen, bjergene og vandet ved Nerja. Hvis I kommer forbi Frigiliana, så besøg Plaza 45.

Besøgte stedet Oktober 2016

• Alle seneste danske
Dansk først
“Fremragende ”
Anmeldt 25. april 2016 fra mobile enheder

Vi fik kylling i champignon og bacon sovs. Dejlig mørt og saftigt og en lækker garniture. Så prøvede vi også deres tartilliones med rejer og muslinger alt smagte dejligt og begge gode portioner. Betjeningen var i top og prisen aldeles fornuft.

Besøgte stedet April 2016
“Åben efter ferie 😊”
Anmeldt 20. marts 2016 fra mobile enheder

Nyt spændende menu kort. Og samme dejlige personale... deres vilde asparges med bacon og deres torsk spyd var dejlig og frisk... vi ses snart igen

Besøgte stedet Marts 2016
“Nyt sted”
Anmeldt 24. juni 2015 fra mobile enheder

Lækker mad serveret med stil. Flot anrette og god smag. Betjeningen er i top. Der er både skygge og sol. Bestemt et besøg eller to værd....

Besøgte stedet Juni 2015

Rejsende, der kiggede på Plaza 45, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Plaza 45? Fortæl om dine oplevelser!