“Originalt sted, fantastisk køretur dertil og en jovial vært der kun talte spansk”

Bar Restaurante El Acebuchal
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 3. september 2018

Køreturen fra Frigiliana er en oplevelse for sig. På små smalle og ujævne asfalt- og grusveje. Når man så skal krydse en modgående bil på en smal bjerggrusvej bliver det ekstra spændende, når der kun er plads til avis imellem bilerne. På restauranten bestilte vi vildsvin som var en af de lokale retter. Et virkeligt velsmagende valg. Men gå nu ikke glip af deres hjemmebagte brød som en forret. Vi var 4 personer og fik serveret et varmt, sprødt og samtidig saftigt brød, som smagte absolut fantastisk.
At værten så også samtidig gerne vil sælge lokale specialiteter fra et lille lokale tæt på restauranten, gør ikke oplevelsen mindre.

Tak, mmelchior

Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Det var hele køreturen værd, lækkert simremad og brød der er til at dø for. De hjemmelavede kager må man heller ikke gå glip af og betjeningen er i top. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Flaskager
Anmeldt 23. juli 2018 fra mobile enheder

Alene køreturen gennem bjergene til den lille by fortjener fem stjerner, og maden på restauranten er rigtig god. Lækkert hjemmebagt brød, simremad og venlig betjening - og prisen er fornuftig.

Tak, Peter M
Anmeldt 4. april 2018

Skøn skøn mad og en dejlig atmosfære i denne lille bjergby. Betjeningen er helt i top og maden super lækker. Vi kommer helt klart igen! Restauranten har kun åbent til frokost og i weekenden er der også mange lokale der besøger stedet.

Tak, sfrits
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Glimrende spisested med en enorm god atmosfære, samt noget helt fantastisk mad.
Det hele er lavet fra bunden, hvilket uden tvivl kan smages. Kan anbefale det hele.

Tak, Jon G

Rejsende, der kiggede på Bar Restaurante El Acebuchal, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Bar Restaurante El Acebuchal? Fortæl om dine oplevelser!