“Dejlig lokal og veltillavet mad. Simremad af bedste kvalitet.”

Bar Restaurante El Acebuchal
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 14. marts 2017

Simremad af bedste kvalitet. Vi fik vildsvin i hvidløg og svinekød i karry og kokos.
Forretterne var fantastiske salater meget flot anrettet.
Det allerbedste var deres eget stenovnsbagt brød med nigellafrø. Mums. Man fik et helt brød skåret i skiver til at dyppe i lækker olivenolie tilsat salt og oregano. Resten af det brød man ikke fik spist kunne man få med hjem. Det er gourmet rød ❤

Tak, Tina V

Anmeldt for 17. november 2016

Helt utroligt at man her lang fra alt og ad en grusvej finder en så god restaurant. Maden er hjemmelavet, frisk og yderstdelikat. Ikke moderne gastronomi, men godt og solidt landkøkken. Der er forskelligt vildt og mange lækre retter på menuen. Virkelig turen værd. Bestil bord, vi var 4 personer en dag til frokost og der var fuld hus i november.
Betjening i top.

Tak, GPOKJ
Anmeldt for 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Utrolig lækkert sted. Langt ud (4km) af stejl betonvej og halvdelen grusvej, kommer man til denne lille perle i den tidligere forladte by.
Maden er meget lækker og lavet fra bunden. Og priserne er yderst rimelige.
Det er et sted der kun han anbefales.

Tak, Michael M
Anmeldt for 2. juli 2016 fra mobile enheder

Det var helt fantastisk at besøge El Acebuchal ad de snoede bjergveje da denne smukke by pludselig kom til syne i dalen. Restaurante El Acebuchal matchede lokationen med meget flink betjening og lækre retter i sær vildsvine gryden var super god. Stedet osede af kvalitet, historie og god stemning en helt unik oplevelse fra vores ferie i Spanien.

Tak, Bobby F
Anmeldt for 1. maj 2015 fra mobile enheder

Fremragende mad. Fantastisk is. Skøn atmosfære. Meget fin betjening og så ligger baren/restauranten/landsbyen et sted, hvor det ikke er helt let at køre til. Mere end et besøg værd..mange dejlige vandreture i nærheden.

Tak, Anna S

Rejsende, der kiggede på Bar Restaurante El Acebuchal, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Bar Restaurante El Acebuchal? Fortæl om dine oplevelser!