“Pragtfuld frokost”

La Tienda
Spisemuligheder: Morgenmad
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 14. marts 2018 fra mobile enheder

Et yderst hyggeligt lille sted med et meget venligt og imødekommende værtspar. Vi bestilte hver en platte og tager hatten helt af hvad angår råvarer, tilberedning og servering. Smag og kvalitet helt i top. Anbefales på det varmeste.

Tak, Kaj N

Anmeldt 15. februar 2018 fra mobile enheder

Bestilte en platte til 2.
Det fortrød vi ikke. Pænt anrettet og der indgik gedeost m/sirup uhm.
Der var også andet lækker ost og grønt til.
Desserten var frisk frugt.
Kan anbefales

Tak, D06jyp
Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Fik de lækreste, velsmagende og fantastiske kager.. som mættede noget så gevaldigt.. en super god, og stærk, kop kaffe...
Vældig søde og imødekommende værter / ejere..
Super sted...

1  Tak, 2016spring
Anmeldt 19. juli 2016 fra mobile enheder

Et rigtig hyggeligt lille sted hvor det er ejerne der betjente os. Vi fik en super dejlig tapas anretning og nok den bedste cheesecake vi nogen sinde har smagt. Deres chokolade kage var også syndig lækker. Super venlig betjening og meget rimelig pris. Kan varmt anbefales.

Tak, Michele O
Anmeldt 18. februar 2016 fra mobile enheder

Efter at vandret lidt rundt i denne gamle hyggelige by, (i regnvejr) fandt vi denne lille og meget hyggelige cafe.
Vi valgte en gulerodskage og en chokoladekage, begge var fantastiske og rigeligt store.

Tak, MrGatz

Rejsende, der kiggede på La Tienda, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i La Tienda? Fortæl om dine oplevelser!