“Lækker lille frokost 😎”

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. september 2016 fra mobile enheder

Lækker lille frokost til ok priser. God og hyggelig udsigt. Vi fik omelet og Black spaghetti som smagte rigtig godt

Tak, Ramundsen29
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Bar Virtudes
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 14. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant med gode store portioner til en ok pris.
580 kr for 4 retter, vin og vand.
Blæksprutten smagte faktisk bedre end en vi har fået på stranden.
Der var rigeligt mad og betjeningen var god og venlig.

Tak, Vibeke M
Anmeldt 20. oktober 2015

Det var første aften i byen. Og der var optaget på de to andre som vi havde valgt. Desværre kunne vi ikke sidde indendørs. Det havde været rart, da det blæste lidt og vejret havde ikke været for godt. Så vi måtte sidde ude. Det tog nogen tid inden tjeneren kom. Og det tog også sin tid inden maden kom. Kvaliteten af maden var ikke i top. Men heller ikke ringe. Skal vi kalde det cafeteria-mad. Vi var enige om at besøget var det eneste denne gang.

Tak, Torben G
Anmeldt 17. marts 2015

Altid god og hurtig betjenning, maden vil jeg kalde standard turistmad. Og det er også der man finder taxa chaufføren hvis vognen er tom.

Tak, Alinkson
Anmeldt 28. december 2014

Vi fik de lækreste omeletter til morgenmad og en god kop kaffe. Jeg har glutenallergi, og det er sommetider svært at få mad til mig samtidig med, at min mand selvfølgelig skal prøve alt muligt af med og uden gluten. Alle behov blev dækket. Tak for mad

• Stemning
Tak, Katrine B

Rejsende, der kiggede på Bar Virtudes, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Bar Virtudes? Fortæl om dine oplevelser!