“Super fiske suppe”

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 8. oktober 2018 fra mobile enheder

En af de bedste fiskesupper jeg har fået i Spanien og jeg har spist fiskesupper i alle spanske regioner. Der er i suppen blåmuslinger, store rejer, hjertemuslinger og torsk, der var ikke sparet på ingredienserne.
Hvor får man en fiskesuppe til under 7€?
En helt utrolig pasta carbonara med masser af svampe.
Kan varmt anbefale denne restaurant

Tak, egtved

Anmeldt 14. august 2018 fra mobile enheder

Meget fin betjening og skøn udsigt over Frigiliana.
Fik skøn salat med store rejer og stegt skinke.
Min mand fik den skønneste Carbonara.
Kan varmt anbefales

Tak, Iris W
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var tre voksne og et barn som spiste aftensmad her med bedste udsigt. Vi fik carpaccio og gedeostsalat til forret - den bedste carpaccio vi har prøvet og gedeostsalat helt suveræn lækker. Ikke alene smagte forretterne fantastisk - de var også virkelig flot anrettede.
Hovedret bestod af entrecote, spaghetti med skaldyr og lasagne - også virkelig gode. Rosévinen den bedste vi har smagt hernede. Alt i alt så skal den restaurant virkelig have vores bedste anbefaling.

1  Tak, Gitte Hassenkam P
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

God mad og betjening og et fint udvalg af retter, som alle var tilfredse med. Kunne godt tænke mig at give den 4.5 men lander på et stort 4 tal.

Tak, Henrik B
Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Vi sad på terrassen og fik lækker mad og vin samt havde denne gode udsigt. Rigtig sød personale som kun kunne forklare om madwn og hvordan det er lavet

Tak, sorenhenrik

Rejsende, der kiggede på El Casino, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i El Casino? Fortæl om dine oplevelser!