“3 familier fik en lækker madoplevelse...”
Anmeldelse af El Casino

El Casino
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 12. juli 2016 fra mobile enheder

Vi var i alt 13 personer, som spiste en lækker middag.
Retterne vi valgte var alt fra Lasagne, Spaghetti Marinera, Gambas pil pil, Sirloin steak og Laksesteak m.m. Alle var lækre anrettet og smagte fantastisk. Sluttede af med en lækker kop kaffe.
En restaurant som klart kan anbefales og sagtens kan få et besøg mere på vores ferie...
Desværre var der optaget på den lækre udendørs terrasse, men vi bestilte også først bord (til 13 personer) samme aften.
Så husk at bestille bord.

Tak, PeterFDK

Anmeldt for 20. oktober 2015

Kort fortalt så er denne lille og hyggelige restaurant et besøg værd. Specielt hvis du kan få et bord øverst oppe med udsigt ud over Frigiliana.
Service er i top. Og det er maden også.
Jeg ville godt give 5 stjerner, hvis ikke vi ventede lidt for lang tid på maden.

Tak, Torben G
Anmeldt for 2. august 2015 fra mobile enheder

Frigiliana er en lille by med mange turister, så var lidt skuffet over at tjener kun kunne spansk. Super lækker terresse med udsigt over Frigiliana og Nerja.
Maden smagte godt, men var lidt kedelig;

Tak, Camilla K
Anmeldt for 30. marts 2015

Besøgte El Casino Palmesøndag, hvor der var store selskaber. Vi var to, valgte noget enkelt - og ventede på det en time på den vidunderlige tagterrasse. Intet personale bemærkede at vi på den time fik drukket hver et glas vin og sad tørlagte til maden kom.Fremragende mad og personalet viste til slut, at det har klasse. Da vi beklagede os over den lange ventetid og manglende opmærksomhed kvitterede de med en stor og tydeligvis ægte undskyldning og meddelte, at vores samlede regning gik på "huset".
Vi glæder os til at besøge stedet igen, fordi en negativ oplevelse fik en positiv afslutning.

Tak, Peter G
Anmeldt for 3. maj 2013

Vi har spist her mange gange og aldrig fået dårlig mad. Vi har prøvet det meste på menu kortet, og alt er lækkert. Vi har også altid fået en super betjening, vi har siddet overalt i resturanten. Dette er vores favorit restaurant i Frigiliana.

• Stemning
Tak, LivSanRafael

Rejsende, der kiggede på El Casino, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i El Casino? Fortæl om dine oplevelser!

;