“Super lækkert”

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte idag Las Chinas da vi havde observeret fulde huse andre aftner og set gode anmeldelser i trustpilot, så vi havde forventninger til aftenen.
Vi var 2 voksne og 2 børn og fik på huset til en start brød, hertil olivenolie, en slags agurk/ kartoffel salsa, pølse, ost, pate og smør. Vi bestilte hvidvin til forret, rejsesuppe til de voksne. Suppen var kraftig, velbalanceret ift. Smage og rejerne perfekt tilberedte. Hovedretterne var lasagne og fritter på siden til børnene og sodavand. Vi voksne fik rødvin, en kæmpe t- bone steak, super godt kød og perfekt tilberedt og lam som også var rigtig lækker. Slutteligt fik børnene is, manden fik kaffe og en hjemmelavet chokolademousse til dessert. Da vi havde betalt, fik børnene en saft drink og de voksne en karamel likør på husets.
Dejlig atmosfære, man oplever sig velkommen og tilpas, meget venligt og opmærksomt personale, som gjorde deres for at vi havde en god oplevelse - svært at sætte en finger på besøget.
Rimelige priser ialt 103€

Tak, Stine B

Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Igen igen besøger vi søde Sebastian.
Altid en skøn oplevelse . Go stemning, mad, vin og betjening.
Her får man først lille tapas på huset vegne og slutter med en drink
Vi elsker fiskesuppe , gigantisk lammeskulder og helt fantastisk klipfisk med rejer og lækker sovs.
Snyd ikke dig selv for at møde Sebastian og hans restaurant.

Tak, Peter K
Anmeldt 15. juni 2017 fra mobile enheder

Vejret var godt og vi kunne spise udendørs på den her restaurant. Fatter selv var meget glad lige før han virkede for påtaget glad.Men helt klart var han vellidt af de spanske gæster. God mad.Fleste retter med fisk.Ret stort menukort.Rigtig god sangria.Et besøg værd

Tak, JetteKolding
Anmeldt 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Et sted med god mad. Og en meget engageret ejer. Er meget opmærksom, og smiler konstant.
Maden er rigtig god og priserne yderst rimelige.

Tak, Michael M
Anmeldt 24. maj 2016

Dejlig autentisk atmosfære, venlig og smilende vært. Efter en starter på husets regning med hjemmebagt brød, fik vi serveret en stor portion rygende varm og velsmagende fiskesuppe, som blev hældt op ved bordet. Da vore skeer nåede tallerkenens bund, stod den opmærksomme tjener straks klar med refill. Derefter fik vi henholdsvis vis velsmagende lam og oksekød, og til allersidst hjemmelavet vanillerand med karamelsovs. Vi var meget tilfredse og meget mætte.

1  Tak, Lisbeth W

Rejsende, der kiggede på Las Chinas, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Las Chinas? Fortæl om dine oplevelser!