“Hyggelig familie restaurant ”
Anmeldelse af Las Chinas

Las Chinas
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Bookinger
Spisemuligheder: Efter lukketid, Bookinger
Bidrager på niveau 2
7 anmeldelser
6 anmeldelser af restauranter
“Hyggelig familie restaurant ”
Anmeldt 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Et sted med god mad. Og en meget engageret ejer. Er meget opmærksom, og smiler konstant.
Maden er rigtig god og priserne yderst rimelige.

Besøgte stedet Oktober 2016

Bidrager på niveau 3
14 anmeldelser
14 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Meget hyggeligt sted med opmærksomt personale og god mad”
Anmeldt 24. maj 2016

Dejlig autentisk atmosfære, venlig og smilende vært. Efter en starter på husets regning med hjemmebagt brød, fik vi serveret en stor portion rygende varm og velsmagende fiskesuppe, som blev hældt op ved bordet. Da vore skeer nåede tallerkenens bund, stod den opmærksomme tjener straks klar med refill. Derefter fik vi henholdsvis vis velsmagende lam og oksekød, og til allersidst hjemmelavet vanillerand med karamelsovs. Vi var meget tilfredse og meget mætte.

• Besøgte stedet Maj 2016
Tak, Lisbeth W
Bidrager på niveau 3
19 anmeldelser
17 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
“Dyrt fisk ikke så godt”
Anmeldt 29. april 2016 fra mobile enheder
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original

Blev anbefalet pighvar. Fik 1/2 fisk med lidt kød. Fir 18€ det dyreste på deres menu, men ikke halvt så godt som min kones Dorado.Vi har besøgt restauranten mange gange, men denne gang en skuffelse. Næste gang vil vi tage a la carte og undgå deres anbefalinger. For dyrt!

Tak, Puploh
Odder, Arhus, Denmark
Bidrager på niveau 5
67 anmeldelser
29 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 13 nyttige stemmer
“Herlig restaurant med herlig stemning”
Anmeldt 28. februar 2016

Du skal besøge denne restaurant, hvis du gerne vil opleve en helt speciel stemning. Men selvfølgelig også fordi maden er rigtig god. Lokalet rummer vel ca. 35-40 mennesker, og i en gennemsigtig køledisk kan man se det meste af restaurantens udvalg. Ligeledes kan man kigge ind i køkkenet og se personalet arbejde.
Værten er smilende og meget imødekommende, og man får en meget venlig og høflig betjening, han taler ikke meget engelsk, men man når alligevel frem til et resultat. Madmæssigt får du lov at prøve noget, som du sikkert ikke har prøvet før. Asparges med to slags saucer, fx. Vi troede det var en enkel ret, men den var temmelig anderledes end forventet. Oksekæber var aldeles fortryllende.
Om du har spist stort eller småt, får du et håndtryk og et kæmpesmil af værten, når du forlader restauranten. Er du i nærheden, er den absolut et besøg værd

• Besøgte stedet Februar 2016
Tak, Roald K
Bidrager på niveau 1
3 anmeldelser
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Ferie”
Anmeldt 1. november 2015 fra mobile enheder

Første restaurant vi besøgte, og som vi vendte tilbage til adskillige gange, både på grund af maden og betjeningen. Et sted hvor man føler sig værdsat som gæst. En god ide at reservere plads.

Besøgte stedet Oktober 2015
Tak, SHV13O

Rejsende, der kiggede på Las Chinas, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Las Chinas? Fortæl om dine oplevelser!