“Meget hyggeligt sted med opmærksomt personale og god mad”
Anmeldelse af Las Chinas

Las Chinas
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 24. maj 2016

Dejlig autentisk atmosfære, venlig og smilende vært. Efter en starter på husets regning med hjemmebagt brød, fik vi serveret en stor portion rygende varm og velsmagende fiskesuppe, som blev hældt op ved bordet. Da vore skeer nåede tallerkenens bund, stod den opmærksomme tjener straks klar med refill. Derefter fik vi henholdsvis vis velsmagende lam og oksekød, og til allersidst hjemmelavet vanillerand med karamelsovs. Vi var meget tilfredse og meget mætte.

Tak, Lisbeth W
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Las Chinas
Se de seneste anmeldelser

Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 29. april 2016 fra mobile enheder

Blev anbefalet pighvar. Fik 1/2 fisk med lidt kød. Fir 18€ det dyreste på deres menu, men ikke halvt så godt som min kones Dorado.Vi har besøgt restauranten mange gange, men denne gang en skuffelse. Næste gang vil vi tage a la carte og undgå deres anbefalinger. For dyrt!

Tak, Puploh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.dk. Se original
Anmeldt 28. februar 2016

Du skal besøge denne restaurant, hvis du gerne vil opleve en helt speciel stemning. Men selvfølgelig også fordi maden er rigtig god. Lokalet rummer vel ca. 35-40 mennesker, og i en gennemsigtig køledisk kan man se det meste af restaurantens udvalg. Ligeledes kan man kigge ind i køkkenet og se personalet arbejde.
Værten er smilende og meget imødekommende, og man får en meget venlig og høflig betjening, han taler ikke meget engelsk, men man når alligevel frem til et resultat. Madmæssigt får du lov at prøve noget, som du sikkert ikke har prøvet før. Asparges med to slags saucer, fx. Vi troede det var en enkel ret, men den var temmelig anderledes end forventet. Oksekæber var aldeles fortryllende.
Om du har spist stort eller småt, får du et håndtryk og et kæmpesmil af værten, når du forlader restauranten. Er du i nærheden, er den absolut et besøg værd

Tak, Roald K
Anmeldt 1. november 2015 fra mobile enheder

Første restaurant vi besøgte, og som vi vendte tilbage til adskillige gange, både på grund af maden og betjeningen. Et sted hvor man føler sig værdsat som gæst. En god ide at reservere plads.

Tak, SHV13O
Anmeldt 18. oktober 2015

Ok. Vi havde fået Las Chinas anbefalet. Men alligevel blev det en yderst positiv oplevelse. Værten tog imod os i døren. Og der skulle bestemt bestilles bord. Første gang vi var der fik vi bl.a. deres fiskesuppe. Uhm! Virkelig lækker! Vi fik store rejer og en virkelig mør entrecote. Anden gang vi var der stod den på ægte spansk paella. Og det var også guf for smagsløgene. Fantastisk betjening. Hyggelig atmosfære. Dog skal det siges, at p.g.a. travlhed skal du beregne god tid. Men tiden er værd at vente på.
En restaurant i Frigiliana som bestemt kan anbefales.

Tak, Torben G

Rejsende, der kiggede på Las Chinas, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Las Chinas? Fortæl om dine oplevelser!