“Middag - tapas”

Køkkener: International
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 30. juli 2016 fra mobile enheder

Herlig tapas. Lille hyggeligt sted med sød betjening og virkelig fine traditionelle tapas med et lille twist af moderne.

Tak, Ida C
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Restaurante Al Fuente
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 15. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlig og enkel tapas til en meget overkommelig pris.

Gode muligheder til børn. Super lækker burger (klart noget af det bedste, vi har set).

Rigtig lækker kylling m/nudler (ikke stærk).

En super god oplevelse, som er værd at køre efter.

Tak, Balslev1975
Anmeldt 24. maj 2016

Venlig betjening, dejlig tapasanretning, men portionerne er lidt små, når der ikke er så meget kød. Rigtig god og balanceret smags-sammensætning

Tak, Lisbeth W
Anmeldt 6. maj 2016 fra mobile enheder

Et super hyggeligt sted. Vi fik dejlig sangria til en start og skøn tapas. Super lækker dessert (is & kage/kaffe). Husk at bestille bord, da det er et meget lille sted. Og billigt ;-)

Tak, MetteKoch
Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

Fantastisk lille restaurant med lækkert mad, gode priser og sød betjening. Vi kommer helt sikkert igen. Et besøg værd!

Tak, Kristina K

Rejsende, der kiggede på Restaurante Al Fuente, kiggede også på

Frigiliana, Province of Malaga

Har du været i Restaurante Al Fuente? Fortæl om dine oplevelser!